• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • sweetstreet

Och så väntar jag med spänning att få höra hur det gått med Vickans intervju!

• Nattson

He he Sweet, det var ett coolt namn!

• Nattson

En av min pappas katter heter Mjau, för att hon "pratar" så mycket säger pappa.

• Liten med Mindre

Lipton var gulligt.

Sweet - det skulle vara skönt att vara som du och kunna välja bort något. Men tyvärr, för min egen del då, så tycker jag att allt är gott. Mat, snacks, godis och bakverk.

Fast det kanske lutar mer åt sött förstås - måste jag välja på förrätt och efterrätt, och allt verkar gott, så blir det efterrätt.

• pirr!

Blir ju alldeles sötsugen här.. Dreglar åt tanken på cookies, Liten!

Trist med minus, Nenne..
    Håller tummarna för er som är på gång- hemliga och icke-hemliga!

Idag har skrivit ut ett bäckenbälte till mig själv Börjar bli lite väl besvärligt med fogarna. Snart blir det bara hiss och inga trappor och myrstegen tar jag redan. Har dessutom lovat mig själv att gå tidigare så att jag inte behöver springa till bussen.. Ska dessutom både städa och tvätta ikväll och igår spelade jag tennis.. Man är bra på att ge råd till andra, men när det gäller en själv är det ingen ordning!

• Liten med Mindre

Nattson - lycka till med bakningen. Meddelande mottaget.

Pirr - är tennis verkligen bra med fogproblem? *hötter med fingret*

• junilejon

Sitter här och sjuk idag,nu börjar röksuget sätta sig riktigt ordentligt...börja få lite lätt abstinens...är sjukt sugen på never stop med...ringde maken och bad han köpa det på vägen hem,men han kommer inte hem förens vid sju tiden och jag vet inte om jag kan hålla mig så länge

• pirr!

Sweet- vad blev det för arbetsnamn på grodden i magen? Minns att det var några som diskuterades, men var landade det?
    Tror inte min har något heller.. Jag säger mest "den" eller "ailien" och när jag är på gott humör "vännen"

• pirr!

Liten- nej VERKLIGEN inte.. det är ju så förfärligt roligt bara! Nej, allvarligt talat så var det nog sista gången. Nu är det soffpotatis för hela slanten som gäller förutom på jobbet.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag