• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Telemarkgrrl

Zozo, testerna nuförtiden är så bra att man kan testa på BIM med 99% säkerhet.

• Zozo

Aha! Jag trodde man skulle vânta längre. Naja, jag tar det lilla lugna, men det var intressant att veta.

• fru AM

Zozo: Men det är ju spännande! Flera här inne har TROTT att mensen börjat men så har det varit BEBIS!

• Zozo

Nämen, det kan vâl inte blöda ända?? Alltsa inget niagarafall men lite droppar iaf...

• Telemarkgrrl

Lite dropp betyder absolut ingenting! Vi kanske ska fortsätta hålla tummarna lite till då?

• fru AM

Vid närmare eftertanke läckte jag även lite rött när jag väntade Livia.

• Zozo

Brunrött? äh, det är nog normalt.. jag plockade ju ur spiralen för tva veckor sedan sa den har vâl lite svart att komma igang bara. Det vore ju ända fantastiskt om det skulle funka allra första gangen..

• Mrs  B

Liten med Mindre

Det blev bakning idag också fast jag inte var så sugen efter natten med min mage, men men nu är det gjort och det är jag glad för. Nu återstår bara lussebullar i dec och ev pepparkakor med sonen men det får vänta till andra helgen i december.

Idag har jag gjort:
    Mjuka kolasnitt
    Gottegrisens kolagömmor (chokladmuffins med kolor)
    Mormors minutbitar (havregryn)

Nenne
    Skickar en styrkekram från en mjölig bagare.......
    Skönt att ni ska lämna prover i alla fall!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag