• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • fru AM

Och jag sitter vid datorn - hurra! Livia vaknade i morse och verkade ha mognat ett par månader minst. HAr varit glad och solig hela dagen. Hon har ätit själv och sitter nu och leker snällt på golvet medan jag får sitta ifred med mina datortangenter.

• viktualia

Omsan och alla ni andra - tack för stödet! Ska försöka att inte få så mycket ångest över detta.

AM - grattis till datatillgängligheten! *fnissar*

• Vännerfan

*och jag kör pekfingervals med bebbe i knät*
    vickan, känner med dig, jag hade känt likadan ångest som du! men jag tycker faktiskt det var både fegt och fult av henne att dra innan du hann förklara dig! och att uttrycka "dumma" saker i skrift blir mycket värre än att säga saker rakt ut, orden blir ju kvar alldeles svarta och man tolkar fritt hur betoningar läggs.

*shit, ungen alldeles vild, gotta go......*

• viktualia

Tack Vänner! nu ska jag sluta älta detta!

Kan ju tex börja grubbla över glappkäften och jag ska klara anställningsintervju imorgon.....*darrar av förväntan och spänning*

• fru AM

Lycka till på anställningsintervjun Vickan! Kram

• FruCicci

GRATTIS VICTORY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATTIS IGEN PIGGELIN!!!!!!!!!!!

Oj vad mycket att läsa ikapp.
    jag hänger gärna med på träff den 18 december, så mjag får träffa Doug, ha ha och Sweet Och alla er andra!

GBG tjejer! Nu kommer jag och Victor och hälsar på!
    Mugglan har datumet! Hoppas alla kan ses!

Nu ska jag tvätta (IGEN) idag har jag blivit nerspydd 100 ggr... men orkar inte sura för det Sån är han min lille son. (som har börjat suga på tummen)

Nenne, jag hade också rostiga skivspår i brallan när jag blev gravid första gången. Jag tror faktiskt att du har en SONNY i magen!

KRAM

• Storasystern

Telis - alldeles rätt, jag hänger inte på FL! Märkligt att det är fler som pratar/skriver japanska!

Så du pratar lite Japanska Lappis!? Det visste jag inte! Det uttalas ju lite annorlunda, men det är tydligen det som är närmast mitt namn, iallafall enligt folket i labbet...

• Moppy1

Åhhh vad härligt det låter Piggelin! Önskar att jag också vore "klar" och kunde ligga hemma och mysa. Som ni märker är jag alltså inte det, herrn har inte begahat titta ut ännu, men han kommer säkert vänta efter due date på fredag och flera veckor därtill också.
    Galet att du, Oms, säkert kommer föda innan mig (iom snittet på måndag)! Har lite förvärkar men ingen förändring från förra veckan, tror dock att han sjunkit ner lite mer då min foglossning blivit bättre och det tynger lite mer neråt, kanske är ett tecken...

Har lånat en TENS apparat idag, efter mångas tjat runt omkring mig om hur bra den är, så nu får jag väl öva lite med den ikväll. Annars ligger jag mest på sofflocket och äter lussebullar! Mmmums!

Grattis Victory förresten!!!!!!! Vilken härlig anda det är tråden nu!!!

• Vännerfan

Usch NEEEJJJ vad besviken jag blev nu!!!
    Cicci du kommer när jag är i mina hemtrakter några dagar! Är borta 11-16 dec. Sååå himla typiskt! Jag har inte varit där på hela hösten och ska fira med makens släkt i år, så för mormors skull och mitt Gudbarns ville jag gärna dit. Dagen efter tågbiljetterna var betalade och klara fick jag även inbjudan till middag med jobbet och på lördagen inbjudan till 30-årsfest. INGET bra tajmat mao.

Måste plocka upp prinsen ur badet nu...

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag