• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Frejis

Jahapp, nu har jag börjat trycka två gånger i stället, dags för en liten paus från tråden

• BrudSommar2006

Men Lapinette, vad var det där för beslut, ska vi behöva leva i ovisshet ända till torsdag nu!! Jag som är nyfiknast i stan!!!

Frejis, jag förstår att ni tröttnat lite, det är så synd att du sprungit hos läkare så mycket utan att få klara besked. Tur att du äntligen är nästan färdig med proverna nu då, då får du väl förhoppningsvis veta om ditt MF var bara ren otur eller om något med hormonerna kanske krånglar och gör att det är ökad risk för er? Så att ni kan få hjälp med den biten också i så fall menar jag. Sedan är det er tur att få ett plus som stannar kvar, oavsett om det blir ivf eller inte för er del!

• BrudSommar2006

Nu har jag också sett lilla söta Ninja!

Nej men nu vaknar Iris redan, hej på ett tag.

• _koko_

Vilken underbart mysig stämning det är i tråden! Asså, egentligen är det väl alltid det, men på nåt sätt känns det lite extra mysigt just nu...

Kan vi inte döpa sweets pyre? Jag tycker det ska vara något amerikanskt, några idéer? Doug är t ex ett fantastiskt fult amerikanskt namn. Fast det kanske beror på att jag känt en amerikan vid namn Doug som stämde in på precis alla fördomar man kan ha om amerikaner...

• Telemarkgrrl

Lapinette, jag vill också vara hemlig.

• Lapinette

He, he Telis....det blir väl att gå bakåt i tråden och kolla när du hade tant senast.

BS - jag ska INTE testa på torsdag...då har det inte ens gått en vecka sen det lilla embryot kom på plats.

• sweetstreet

Haha Kokosen!!!!

Du vill ha något riktigt amerikanskt?!
    Tja, med tanke på att jag är Sweet och att du hade Doug som föslag kanske dt är en liten Doughnut???

Fast med tanke på bilden jag fick från VUL ser det mer ut som en "Blubb" eller möjligen en svart lakritspastill....

men nu måååååste jag gå till jobbet!!!!

*drar mig sjölv från tangentbordet*

• _koko_

Hahahaha, JAAAAA, sweets lilla bakelse!!!
    Jag älskar doughnuts (är det inte ett jättekonstigt namn egentligen??), det är en av de saker jag saknar mest nu när jag inte äter vetemjöl...

Det och bagels, hahaha...

• Liten med Mindre

Hmm...har ni inget smeknamn på gång Sweet?

Hur är det med namn på kissekatten då? *nyfiken*

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag