• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Storasystern

Grattis igen Piggelin! Det låter ur-mysigt!!! Undrar om jag kan få min man att förstå att det är så det ska vara... Levande ljus! Mmmmm!!!

Telis - "min" symbol är Japanska (förståss) och betyder blomma och uttalas på nästan samma sätt som mitt namn! Var har du sett symbolen mer?

• sweetstreet

Nu ska jag fortsätta läsa ikapp!
    Men jag var bara tvungen att skriva ett grattis till Victory när jag såg det!

Alltså himmel! Jag satt med tårar i ögonen!!!!!!

• Telemarkgrrl

Storasyrran, det var nån på FL som hade samma bild men jag förstod att det inte var du på grund av namnet som hörde till bilden. Lite lustigt iaf att ni hade valt samma japanska tecken.

• BrudSommar2006

Pust, Iris har somnat så nu har man en minut över igen.

Vänner, jag fortsätter nog med Prinsen, jag har liksom vant mig vid det!

En ny trådmedlem, Zozo, så kul!

Hm, jag funderade just, FANNS det verkligen en tid före den här tråden, när man inte visste vad BIM betydde?!

Nu missade jag Victory också men hon har väl säkert hur kul som helst ändå, utan att jag behövde önska trevlig resa också!

• Lapinette

Oms - vacker tanke bakom dotterns namn. Har faktiskt en kompis vars systers dotter (låter som jag mötte Lassie) som uttalas likadant. Vet dock inte hur hon stavar.

Syrran - då vet jag vad du heter!!! Hi, hi...lite japanska kommer jag allt ihåg.

Godmorgon Sweetan ...ytterligare en dag i plussets tecken här på vår tråd !

• BrudSommar2006

Omsan, jag hade ingen aning om att katoliker bara kunde välja namn ur bibeln så nu har jag lärt mig något nytt, intressant! Är det din nuvarande man som är från Gambia? Är Oumie ett namn från bibeln menar jag? Ett vackert namn är det i alla fall och valt av en vacker anledning.

Jag tyckte att det var så svårt med namn, tur att vi lyckades enas utan problem till sist i alla fall.

Sitter och väntar på nästa plus, det bara måste ju komma fler nu när det går så här bra i tråden! När tänker ni BIMare testa?

• nennesjuttioåtta

"När tänker ni BIMare testa?"

inte alls för att retas

• BrudSommar2006

Nu blir jag nyfiken, hade jag varit på jobbet hade jag kunnat fråga någon av japanerna där. Fast när jag väl lyckas ta mig till jobbet någon gång nu innan jul så kommer jag väl inte att komma ihåg att fråga just då.

Borde göra något vettigt nu medan hon sover, typ packa eller vattna blommor men som vanligt så hänger jag här i stället. Jaja, allt är som vanligt!

• nennesjuttioåtta

alltså, jag tänkte bara vara rolig. Suck. Så missar jag ett komma som gör att det blir jättekonstigt. Jag tänkte testa imorgon. Eller på torsdag. Vet inte hur jag ska göra eftersom maken kommer hem först på torsdag kväll.

• sweetstreet

Puh, nu är jag ikapp. men nu måste jag strax dra till jobbet.

Vill först hälsa Zozo välkommen in i tråden!!!
    Skoj med nya ansikten, även om jag förstått att du är en gammal bekanting till flera i denna tråden!

Så vill jag säga:

Piggelin!!!!!

Wiiiiiiih!!!! Så underbart! Jag tycker att det låter som om ni verkligen är i ett lyckorus just nu! Sååå mysigt! GRATTIS till att allt gick så bra!!!!!!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag