• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Zozo

Oh tack allihopa!

En snabb lägesrapport da : Jag hänger i granntraden med Telis, Nenne och Vickan blaa sedan manga manader tillbaka. Jag gifte mig med min fransmann i juli och augusti förra aret (Ja vi firade bröllop tva ganger av praktiska skäl ) och vi är idag 33 (naja, jag fyller 33 15/12 men vi ska inte vara petiga) och maken är 36 och har varit tillsammans i ganska precist 14 ar.
    Vi hade bott i Paris sedan 98 tills vi flyttade till Luxemburg i februari i ar. (Annars är jag född tvättäkta skaning med finlandssvensk mamma)

• fru AM
    Lapinette skrev 2007-11-20 11:00:59 följande:
    AM - du hittar både ålder och land (i närheten av min svärmor) på Zozo egen beskrivning.
    Haha - det är klart! Tänkte einte på att kolla där!
  • Storasystern

Men hallå!!! Ett plus till!!!
    GRATTIS Victory!!!! Så himla häftigt att heminseminationen funkade!!!! Oj vilken supernajs semester ni kommer att få!!!

Tinga, håller tummarna för dig nu, hur känns det i magen? Någon känsla åt något håll???

Jag blir alldeles inspirerad av alla bagare i tråden, kanske ska försöka mig på något enklare julbak??? Jag har ju iallafall hur mycket tid som helst...

• nennesjuttioåtta

hahaha, ja den som ändå hade en bulle på jäsning...

• Telemarkgrrl

Storasystern, vad betyder din symbol? Jag såg den på ett annat ställe och blev nyfiken!

• Lapinette

nenne - det kanske du har?! När har du BIM? Jag har samlat ihop lite BIMare för att få en bättre koll.

• Zozo

Ehm.. Vad är BIM?? ÄL fattar jag ju men BIM?

• viktualia

zozo - ordet BIM är klickbart och där får du svaret!

........ eller så läser du här: BeräknadIckeMens

• Lapinette

Hi, hi Zozo, det blir en del att lära ser jag!

• nennesjuttioåtta

jag är på dag 31 idag, så jag tänkte testa imorgon om hon inte dykt upp. Men eftersom jag bromsar väldigt hårt med rostiga skivor här så har jag inga större förhoppningar.

Lapinette skrev 2007-11-20 11:31:13 följande:
    nenne - det kanske du har?! När har du BIM? Jag har samlat ihop lite BIMare för att få en bättre koll.
Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag