Hej alla goingar!!
Ville bara hoppa i & säga hej till er allihopa! Har inte läst ngt alls sen i torsdags kväll av naturliga skäl, men förstod på Muggles att jag ska hoppa tillbaka till ngn viss sida, vilket jag ska göra så småningom!
Hoppas att allt är bra med er alla & att äggåterföringen gick bra i fredags, Lappis - jag kom på det igår. Det kom ju liksom lite annat emellan i fredags, så det var dåligt med tumhållningen från mitt håll - fast giltigt förfall hade jag nog allt
Ojoj, vet inte riktigt vart jag ska börja - är nog alldeles hög på hormomer & lär så vara ett tag till... Men nu är HON här, världens sötaste, näpnaste, goaste & finaste lilla tjej!!! Jösses, jag blir ju gråtmild nu bara när jag skriver detta... Kl 20.32 i fredags kväll kom hon äntligen ut efter en mkt kämpande på slutet. 49 cm, 3165 g - en supersöt liten tjej som tyckte att det var bättre att komma ut med huvudet på sned & handen längs med örat istället för det vanligaste sättet. Hon rörde sig runt in i det sista i förlossningskanalen...
Vi hade tur & det var lugnt på Mölndal, så vi fick ha familjerum alla tre (!) nätterna som vi var där. Kändes otroligt skönt att få detta - man har ju liksom ingen koll alls i början & underbart att få uppleva de första timmarna/dagarna helt & hållet tillsammans. Bara vara! Kom hem igår em & spenderade en bra stund på sängen alla tre - mannen & jag & lilla tjejen mellan oss som vi andäktigt tittade på
Igår kväll fick vi en jättemysig förstakväll hemma med lilla nya familjen. Massa levande ljus tända, mannen hade shoppat opastöriserade ostar & jag tog en mun portvin till, skön musik i högtalarna & så lite amning inemellan. Stämde bra in på målbilden vi/jag hade målat upp
Detta blev nog extremt osammanhängande, men ville mest hoppa in & säga hej till er. Jag återkommer med mer detaljer! Nu är det ngn som börjat vakna & jag måste även ringa Magplasket & säga att jag fått förhinder att komma sista gången nu ikväll
Tinga, hoppas att Rom var bra!
KRAAAAAM på er!!!!!!!!