• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Tinga

Victory - kom igen nu; du får inte lov att gå runt och oroa dig för missfall hela semestern! Gläds nu åt att du faktiskt är gravid och njut av det, så mycket som ni kämpat för att nå hit! Jag tycker att det är helt fantastiskt att ni lyckades med er heminseminering, och med plus för både dig och Sweet efter just inseminering förbättrar det ju statistiken avsevärt för den "metoden".

• Victory

Nä, du har rätt Tinga, jag ska försöka att inte oroa mig. Men samtidigt vill jag ställa in mig på att inget är givet, så jag inte blir så besviken OM det blir missfall. Men nu vet vi i alla fall att vi KAN bli med barn och det känns som ett enormt framsteg!

• Frejis

Vilken plusvåg i tråden, det är väldigt roligt har för mig att någonting liknande inträffade i november förra året, men i år är det ännu mer intensivt.

Några som bimar nästa vecka? Tanten lär besöka mig på tisdag eller onsdag nästa vecka.

Nu kom jag på, jag måste ju ta progesteronprovet dag 21. Höll på att glömma bort "härligheten".

• Victory

Det konstiga är att jag känner inga gravsymptom. Inga ömmande bröst eller illamående. Möjligtvis har jag känt lite svag mensverk senaste dagarna. Så jag får väl helt enkelt lite på testet (även om det känns svårt) och se om det blir mer symptom under resan.

• Tinga

Victory - säger bara Cicci-graviditet! Du får väl ta med ett gravtest på semestern, så att du kan testa igen om några dagar för att överbevisa dig själv!

• nennesjuttioåtta

oh herregud! stort jäkla grattis victory!!!!!!! :-d:-d:-d *viftar med flaggor*

• nennesjuttioåtta

mäh! Vad hände med mina versala bokstäver???

• nennesjuttioåtta

Hurra för alla plussitiva flickor! Detta måste vara rekord! Och nu är det Tinga, Lappis (och Frejis nästa vecka) som vi väntar på. WWWEEEHH!!!

Är rädd att det är jag som vänder trenden Men än har det inte börjat forsa men det känns att det är på väg. fast man kan ju likt förbannat inte sluta hoppas så att när det väl kommer blir man för jävla besviken...

• Lapinette

VAD ÄR DET SOM HÄNDER HÄR INNE? Måste läsa ikapp för att se om jag verkligen har sett rätt??!! *sitter chockad på jobbet*

• Lapinette

supergrattis victory!!!!!! helt jäkla underbart! stor kram

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag