• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • sweetstreet

Jaja, man ska väl vara glad att man fått en bild! Lite valuta för de 30 dollarna varje VUL-besök kostar mig...

• Lapinette

Vad bra att du blir ordentligt kollad! Otorligt att springa på VUL varje vecka.

• Frejis

Oms - oj, vad fort det har gått att få ett datum! Förstår att det kan kännas lite fort, men hoppas att det blir bra när det sker.

Sweetan - skönt att allt såg bra ut därnere. Jag skulle gärna betala 30 dollar för att få göra ultraljud när jag vill, bra att möjligtheten finns *he he, märks det att jag är för privat vård?*

Om jag får säga mitt röstar jag för en trådträff den 17-20 december eftersom vi är bortresta under jul och Nytt år.

• Mrs  B

Grattis Sweet till "säcken"!!!!!!!!!!!!!!!

Tråddaten låter bra den 22 dec mellan 10 och 11 i Lund.
    Säg bara till var!

Oms
    Grattis till det som komma skall!!!!
    Lycka till!

• sweetstreet

Tack!

Ja jag ses gärna typ den 18 december (trro det är en tisdag) i Stockholm! Skulle det passa?

• Mrs  B

Piggelin1 = Dotter 16 /11 2007
    Moppy = BF 23/11 2007
    Oms = BF 26/11 2007
    Storasystern BF 14/12 2007
    Izzie = BF 26/12 2007
    Liten med Mindre = BF 3/1 2008
    Mrs B = BF 6/1 2008
    koko_= BF 21/1 2008

Pirr! = BF 27/3 2008
    August = BF maj 2008
    Start september = BF 22/5 2008
    Clownis= BF 23/6 2008
    Junilejon= BF 7/7 2008
    Nattson= BF juli 2008
    Sweet=

• sweetstreet

Mrs B,
    jag har gett Tinga i uppgift att hitta ett bra stäle för Skåne-dejten i Lund!
    Fast Vickan har ju sådan järnkoll att även hon gav en del förslag

• Frejis

Den 18 december fungerar alldeles utmärkt. Vad säger de andra trådisar i Stockholm om det?

• sweetstreet

Jovisst Frejis, det är klart det är bra att de kollar en så noggrant. Det är bara det att de dagar jag ska göra VUL så kan jag inte åka till jobbet. Och det blir ju lite mycket att vara borta en dag i veckan i 40 veckor hehe... Men som sagt jag gissar att det bara är nu såhär i början som de är lite nojiga och vill se att allt fortskrider dom det ska.
    Och det är ju bra såklart!

• sweetstreet

Kul Frejis! Hoppas flera Stockholmstrådisar hakar på!!!!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag