• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • sweetstreet

Oj vad är det? Progesteron eller???

Haha! Annars brukar det ju vara härligt när man får lite sprut i musen!!!!
    Fast det handlar ju om annat sprut då förstås....!

• sweetstreet

Fast så cool som Cicci är och var under sin graviditet, tror jag itne att jag är.... tyvärr!

• Lapinette

Crinone heter spruttet...måste säga att jag föredrar makens sprutt...med det här kletet känner man inte för att sexa till det .

• sweetstreet

Det är ju trist såklart Lappis. Å andra sidan är din huvuduppgift jsut nu att ruva!!!!!!! Och det verkar du ju iallafall göra bra!

• Lapinette

Japp, fast helt lugn och still har jag inte varit. Idag flängde vi iväg till IKEA. Kom dit 15 minuter innan dem stängde...men vi kom hem med det vi ville.

Imorgon ska jag till jobbet! Har inte varit där sen i tisdags. Fast jag har jobbar massor hemifrån.

• Oms

Sweet mfl - visst är det så som du säger att man har ett otroligt planerings och kontroll behov i detta samhälle och det är det som ställer till det lite när planer ändras hastigt o lustigt.

om jag bara tänkte på mig själv o maken så gör detta inget, tom skönt att vara rätt så ok igen lagom till jul, men när jag tänker för dottern så blir det lite värre - jag kommer att ha så lite tid m henne i dec och hade tänkt att kompensera det med lite allt möjligt under nästa vecka (bla skulle vi gå på bio, jag skulle fläta hennes hår m extensions etc) och nu blir det inte av m ngt av det - DET känns jobbigt!

har smällt nyheten nu iaf och har tänkt att ta semester även på fredag (har redan lagt in om sem för de kommande 2 veckorna - hade så pass mkt sparat) men på torsdag e jag på DS hela dagen ( man ska tydlign se en film, prata m all personal, kolla avdelningen etc innan man får snittas) och onsdag har jag möte halva dagen och ska packa mitt rum m alla pärmar, skador, diplom, pennor ja allt!

maken har inte smällt nyheten ännu - han fick en chock "de sa ju december - jag har räkat m december" upprepade han flera gånger haha, stackarn han e oxe så det tar en tid att gilla läget

• Victory

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++ JAG HAR PLUSSAT!!! ++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

• Tinga

Nej, men gud, Victory! Oj, vad roligt! Supergrattis, tjejen! Och en rejäl kram! Nu kommer tårarna igen! Alltså, det går ju inte att läsa i den här tråden längre utan att tårarna kommer! Men du kan inte bara försvinna så här - hur gick det till? Den "naturliga vägen" eller med heminsemination? Så glad jag är för er skull! Grattis och kram igen!

• Tinga

Shit, nu har vi verkligen en plusvåg igen!

• Tinga

Victory - vilken inledning på semestern ni har fått! Det är väl i eftermiddag ni drar till Thailand? Så härligt ni kommer att få det nu! Eller ja, det hade ni säkert fått ändå, men nu blir det säkert ännu bättre!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag