• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • viktualia

Mugglan - än så länge har vi inte testat regnkappan på riktigt, hade mens förra veckan och på vardagar med hysteriskt mycket som snurrar är det sällan vi har sex. (Och ikväll får jag knappt pussar eftersom jag stinker vitlök efter tapasrestaurangbesök...). Hur som: regnkappa får det bli tills jag fått besked om jobbet. Får jag jobbet blir det nog p-piller igen tills provanställningen är slut, får jag inte jobbet blir det regnkappa till slutet av januari - jobbigt eller inte.. nu SKA jag få banta till mål!

• Telemarkgrrl

Muggles förlåt, du frågade för länge sen om jag inte skulle vara med i galleriet, jag glömde bort att svara! Visst kan jag vara det, du har ett foto på mig eller hur? Du får gärna lägga ut det då.

• sweetstreet

Nattson,
    jag tror att du och jag ligger äldigt lika då. Om du är i vecka 5.
    Enligt min gyn var jag i vecka 5 nu när jag gjorde detta supertidiga VUL.

Fast det känns som om du plussade "ages" före mig????

När var det du plussade????

• sweetstreet

Telis!
    jag håller också hemligtummen för dig!!!

• sweetstreet

Mugglan!
    Aha! Där har jag inte varit! Ska kolla upp det!!
    Tack för tipset. Alltdi bra med tips på bra restauranger. Här i stan måste jag säga att det ofta känns som om utbudet är såpass stort att man missar bra ställen ifall man inte får tips....

Kollöade just upp restaurangen på nätet! Såg jättefint ut!!! Så den ligger på Price street. Får ta ett besök där någongång när vi är i SoHo och flanerar...!

• sweetstreet

Ååååå just nu längtar jag bara till lördag när vi ska åka och träffa katten!!!!!!!

• sweetstreet

Vickan!!!
    Härligt att intervjun gick bra!!!!
    Nu håller jag tummarna för dig också! Tills din BAJ!!!!

(Beräknad-Anställnings-Ja!)

• viktualia

Sweetan! Ha ha ha! DU är bäst!! BAJ var ju dagens bästa förkortning!!!! hihi!!! jaaa det kan nog bli en lika jobbig vänta som på BIM... ha ha ha !

KRAM på dig!!!

• sweetstreet

Haha! Åter till namndebatten!!!!
    Ifall Lappis lilla celklump är Lilleskutt (vilket det ju självklart är!!! ) Så funderar jag på om min inte är "Lille Skrutt"....?? Lite långsökt jag vet, men tänkte att eftersom den blev till här i Äpplet så kasnke Lilleskrutt passar??

• sweetstreet

Hehe Vickan!!!!
    Ja, jag tyckte det var en superbra förkortning!!!!
    Lätt att komma ihåg också!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag