Hej!
Måste bara in och skriva ett snabbt inlägg här innan jag ska packa klart. Tyvärr har vi fått med en objuden gäst på resan som jag inte sett röken av på 15 månader: the red lady herself!! Är det inte typiskt, bara för att man ska iväg på sol och bad och romantik-resa??? Men det är ju så hon är, den kärringen! Tur för henne att hon inte väntade två dagar till iaf, för jag hade faktiskt inte tänkt packa ner nåt att hindra hennes framfart med. Tyckte gränsen för packning inför oförutsedda händelser gick där nånstans. Men där ser man. Hon verkar inte ha fattat att JAG AMMAR!! Bara 3 ggr/dag nu iofs. Och jag såg ju snigelspårsen för ett tag sen, men det känns som jättelänge sen, så jag trodde jag sett fel.
Oj, detta börjar bli längre än planerat...
Iaf, LYCKA TILL på måndag Oms!! Ska bli så spännande att få höra vad det blev och hur det gick!
Tinga, Åh, jag hoppas för dig!! Och för Telis och Lappis!
TRIST med tant Nenne! Hade varit så kul om det funkat speciellt med tanke på omständigheterna.
Vickan, Hoppas du får jobbet! Så slipper du den där fega kollegan också. Fy för folk som bråkar med en och sen inte vill reda ut det! Känner SÅ med dig!
Munsår har jag aldrig haft, eller JO, 2 v efter att prinsen fötts hade jag faktiskt det när jag tänker efter. Men jag gjorde inget åt det, det försvann efter några dagar. Problemhy har jag också haft med inte under grav. och hyn är fortfarande bra.
Sköt om er alla så hörs vi om en dryg vecka!
Kraaaaaaaaaaam!