hejsan hoppsan
ååå vad spännande tråden är nu, wiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee
BS Lycka till med flytten gumman! Vad roligt att komma till sitt hus innan jul!
Liten med Mindre: Vi tog taxi till BB, så precis så som AM beskrev det, satt jag i taxin. Flåsandes och hysterisk pga smärtorna. Så vi är väldigt glada att vi tog taxi för att maken hade nog inte kunnat fokusera på körningen. Från BB tog sedan maken tunnelbanan till bilen (som var på service) och körde hem och hämtade grejor. DS har som AM sa parkeringstillstånd, men det hade vi inte hunnit hämta om vi tagit bilen eftersom Victor "satt" i hålet på väg ut redan.
Vänner, ha det så skönt. Jag mailade dig igår ag innandagarna och mellandagarna, så tar vi vår "date" då. Jag är såååå avis för jag vill med bort ett tag. Hi hi men jag ska ju till Göteborg snart och hälsa på Muggles och Piggis
Lappis, jag hoppas lille skutt har skuttat till ro och hittat en fin plats att bli en fin kaninunge på nu, jag har tänkt jätte mycket på dig. Snartis och jag var ute och promenerade med barnen i går och höll tummarna och hoppades och tänkte och och och och..... på dig och lillskutten! Nu är det verklige Du sm ska ha en liten bebis! ironlady!
Det där med veckor är jätte knäppt, och jag gillade som kokos säger, att säga vecka 6, då man var i v 5+4... då kändes det som man kommit lite längre i graviditeten. Förra året satt jag med Mugglan exakt detta datum och var i vecka 7, fast 6+2, hi hi.Vi åt lunch i Götet, kommer du ihåg Muggles???? Du var inte ens gravid då!
jag gjorde mitt första vul i vecka 6+4 och då såg de hjärtat som slog
Pickande hjärtat blev ju Pick'n!
Som blev silverfisken, Junior och Victor....
Tinga! Har du pappersmuffat något?
jag är verkligen super nyfiken!
Tänk vad tiden får fort, igår fyllde Junior 5 månader, idag för 5 månader sedan var det midsommarafton och jag satt/låg på BB och åt sill och jordgubbar... Nu ska snart Mindre komma ut!!!!!!!!!!!!!!!
Tänk om hon kommer redan nu???? Ha ha Junior kom ju i vecka 36+1, vilket betyder att hon skulle kunna titta ut lagom till advent! och ja jag tror det är en tjej!
MrsB, hade du pluggat i karlskrona?? Vad läste du då? Först tänkte jag att du kanske läste till sjuksköterska, fick den bilden av dig, men sen skrev du ju att det bara var ett år, så det gick ju inte ihop...
I natt tog maken ett kraft tag om korgen och ruskade ordentlig, hjälpte fock bara en 30 minuter innan den lille busungen vaknade igen. *SNARK* man är toktrött! Har gjort allt som Bvc sagt och inget hjälper. men men.... fick en premie igår att man kunde köpa en bok om SÖMN för 149:-, den ska jag ha!
Nu måste jag underhålla sonen en liten stund!
Kram