• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • start september

Telis, håller de där hårda men hemliga tummarna för dig också...

Skitstörigt var ordet - det kan jag mycket väl förstå.

• start september

Jag hade ju tänkt gå ur min anonymitet nu när jag faktiskt är på smällen, men vi har gäster i helgen

Brunch hade annars passat min aptit fantastiskt!!

• Nattson

Nenne, det är så trist när det inte funkar speciellt när du hittade ägget och allt. Men det är bra att ni kommer igång och kollar osv! Bara de hittar vad det beror på (om det nu är något fel) så kan det ju gå snabbt sen! Kram

• Telemarkgrrl

Åh, vad synd, september! Det hade varit trevligt att träffas.

Och tack för tummarna!

• nennesjuttioåtta

åååh jag missar ju er. MEN! Jag har en exklusiv dejt med ingen mindre än allas vår fantastiska skidåkartjej på lördagen istället. HAAA! HAAAA!!

• Telemarkgrrl

Nenne, du och maken kan ju knö ihop er på en liten madrass hemma hos oss så kan du vara med på brunschen?

• Lapinette

September - jag har noll koll .

Ska bara tillägga att jag har haft ytterligare två psykbryt idag så nu är jag helt slut! Precis innan lunch ringde min mamma IGEN!!! När hon frågade hur jag mådde kom psykbryt nr 1. Hon skiftade snabbt samtalsämne så resten av konversationen var hyfsat lugn. Till nästa anfall, när jag var på Apoteket för att hämta medicinen som min läkare glömt att skriva ut åt mig. Japp, det här blir dyrt säger damen. Jahaaa, säger jag men jag borde väl ha frikort. Hämtade ut för över 1000 kronor för en månad sen. Nej, det gick ut den 15 november. Shit!!! Så bara för att min läkare glömde lägga till ett par boxar i receptet kostar det mig 500 kr. Arrrrghhhh!!!!!!!

Nu vill jag gå hem och sova.

• Lapinette

Då antar jag att det är dags för Telis eftersom tummar hålls?!

• nennesjuttioåtta

jo, jag förstår det. Man kan ju inte veta vad man ska göra annorlunda heller för att pricka det där jäkla ägget så att simmarna kan krypa in i det och dreja lite celler. Så att nästa gång pippar man som fan igen och får vänta än en gång och nähä inte bakifrån, vad ska vi testa nästa gång?!?!? GAAH! Jämmer och elände, frustration och ilska för att man inte fattar koden hur i helvete man ska göra när "alla andra" har det så jävla lätt.

Fy fan vad jag svär hela tiden. Förlåt!

Telemarkgrrl skrev 2007-11-22 13:04:36 följande:
    Jag kan säga att det är skitstörigt att det inte blir något även om man har örnkoll på ÄL och så regelbundna cykler att man kan ställa klockan efter dom.
  • start september

Ta eftermiddagen ledig, Lappis, det är du värld. Gå och gör vad du känner för istället och stäng av mobilen.

Kram!!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag