• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • nennesjuttioåtta

jag vill också vara med i ert galleri. *trumpen* Hur gör jag då? fick någon inbjudan från mugglan för hundra år sen men tappat bort det eftersom jag stängde min mail efter att ha bombats med skräpmail så att jag inte ens ville gå in på den. Typ 400 varje gång jag klickade på skicka/ta emot.

Fast jag vet ju hur flera av er redan ser ut. HAHAHAH!

• Lapinette

nenne och alla som inte finns i galleriet - det är mugglan som håller i den.

• nennesjuttioåtta

hahaha, min man kallar mig för stampe ibland för mina ben sprattlar så när jag kommer (som när stampe klias bakom öronen)...

*skänms lite grann*

• Lapinette

nenne - du har inte sett mig...inte för att det är mycket att se!

• start september

Är nog dags för galleriet. Har ni bara foton där - och namn kanske eller det något mer som ska med?

Kan man få Mugglans adress igen

• start september

Men du går ju att se här på BT Lapinette! Dessutom hade ju jag spanat in dina bröllopsfoton för länge sen - vilka jag tyckte var jättefina. Så visst är det något att se

• junilejon

Victory, på Khao Laks strand så finns det en resturang i ena änden,på resturangen finns det en webbkamera som filmar stranden och en stor sten som ligger där,när mina föräldrar är där vilket dem är rätt ofta,så brukar vi bestäma en dejt då dem går och sätter sig på stenen och vi går in på nätet och kolla på dem!Så om ni ska dit,så måste vi bestäma en tid vid stenen

Lappis...psykbryt är bra och skönt ibland ta du ledigt resten av dagen och gå och köp en vacker blommbukett eller något annat vacket som man bli glad av att titta på...

• junilejon

Förlåt jag menar Karon Beach i Thailand...

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2007-11-22 13:30:49 följande:
    nenne - du har inte sett mig...inte för att det är mycket att se!
    woaah! Nä, det har jag ju inte. Av förklarliga själ, kanske... HAHAHAHA!
Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag