• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • BrudSommar2006

Måste iväg strax.

Tinga, har inboxat dig!

Healip heter förresten salvan på apoteket.

• Liten med Mindre

Nattson - 3 timmar mellan måltider är helt normalt för mig. Lite så kroppen mår bra av att äta.

Nu varierar det mellan 1 och 5 timmar mellan måltider. Blir ruskigt snabbt sötsugen efter lunch.

• Nattson

Liten aha, jag brukade kunna hålla mig till 5h. Men det går bara inte Äntligen dags för lunch här!!!

• viktualia

Tjoho!

jag kom just på en sak! Liten - det är ju jättebra att du bokat bord men jag kom på att jag inte vet vad du heter på riktigt! Kan du inboxa mig?! *är ju nyfiken dessutom*

• Liten med Mindre

Vickan - vi har med största sannolikhet det runda bordet. Dessutom lär jag ha en av de större magarna där. Och så finns bilder i galleriet.

Men jag ska öva på att inboxa dig med. Om någon annan känner sig tveksam så säg till. Annars gäller Mornington Nybrogatan kl 12, nu på söndag.

• BrudSommar2006

Sista rycket nu innan jag inte kommer kunna sitta framför datorn på gud vet hur länge. Heeeej dååå så länge så tittar jag in när jag kan och har förhoppningsvis bredband igen mot slutet av nästa vecka!

• Liten med Mindre

Lycka till BS! Se till att ni hinner få lite lugn och ro också. Lådorna rymmer ingenstans!

• viktualia

Brudsommar - *vinkar frenetiskt*

Liten - bra! nu har jag koll! (förresten tror jag att Omsan stod som anmäld, men en vild gissning är att hon har annat att tänka på dagen innan hon ska få barn)

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag