• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2007-11-22 13:30:49 följande:
    nenne - du har inte sett mig...inte för att det är mycket att se!
    ööh.. tog för givet att du menade Stampe-jämförelsen. Men jag kanske blandade ihop det.
  • Lapinette

nenne - tänker du alltid på sex?

• nennesjuttioåtta

oops! där har vi förklaringen - jag är ingen tjej jag är ju MAN! Därför som det inte blir något...

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2007-11-22 13:57:42 följande:
    nenne - tänker du alltid på sex?
    Oj vad pinsmat. jaaaa..? Eller - rättare sagt ? jag tolkar gärna allt till något snuskigt. Medföd skada. Tror jag.
  • nennesjuttioåtta

jag får väl inte tillräckligt.

• Tinga

Nenne - då har du väl bara dig själv att skylla? Jag gillar också dina inlägg med "skruv"!

• viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2007-11-22 14:58:37 följande:
    jag får väl inte tillräckligt.
    hårt liv... du får väl dammsuga den lokala arbetsmarknaden efter toppjobb åt maken så att han stannar hemma och ger dig vad du behöver!!!! *fnissar glatt*
  • pirr!

Lite sen som vanligt.. tar sån tid att läsa ikapp (dagtid) och vi är tre på jobbet som delar på en dator och med en önskan att vara lite diskret hinner jag inte alltid med..

Mmm, sex.. det var länge sedan.. vet inte om det var 10 månaders ÄL-sexande som gjorde det eller hormonerna nu, men det är väldigt avlägset nu!

• pirr!

Junlejon-
    har du blivit något klokare i arbetsdilemmat? Är det ett fysiskt tungt arbete du har?
    Havandeskapspenning finns ju att söka vid fysiskt tungt eller direkt farligt arbet om arbetsgivaren ej kan omplacera dig till lättare arbetsuppgifter. I och för sig innebär det 80% av sjukpenninggrundande inkomsten i maximalt 50 dagar före BF, men ändå..
    Kolla på forsakringskassans hemsida för mer info.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag