• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Lapinette

Arg och trött kanin vinkar till Victory (ser en bild framför mig med vit sand och kokospalmer...SUCK)!!!!

• Lapinette

September - har 20 rapporter som ska ut! Sååå helvetiskt mycket jobb. Tyvärr otänkbart att ta ledigt även om ditt förslag låter helt underbart! I decmeber ska jag definitivt göra det men nu måste jag bita ihop i ett par veckor till.

• Tinga

September - du kan ju börja med att komma ut ur garderoben genom att skicka ett kort till galleriet till Muggles! Då har ju vi "icke-stockholmare" också en chans att se vad du är för en filur!

Lappis - åh, vad störigt att behöva betala för något som man egentligen inte skulle betala för, och som man "egentligen" inte vill ha! Kan du inte "reklamera" hos läkaren? Han borde minsann personligen stå för kostnaden!

• Tinga

Märker ni att "störigt" är nya modeordet i tråden?

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2007-11-22 13:16:06 följande:
    Nenne, du och maken kan ju knö ihop er på en liten madrass hemma hos oss så kan du vara med på brunschen?
    eeheheheheh tack för erbjudandet, men vi har annat för oss på söndagen.
  • Telemarkgrrl

nennesjuttioåtta skrev 2007-11-22 13:18:06 följande:

jo, jag förstår det. Man kan ju inte veta vad man ska göra annorlunda heller för att pricka det där jäkla ägget så att simmarna kan krypa in i det och dreja lite celler. Så att nästa gång pippar man som fan igen och får vänta än en gång och nähä inte bakifrån, vad ska vi testa nästa gång?!?!? GAAH! Jämmer och elände, frustration och ilska för att man inte fattar koden hur i helvete man ska göra när "alla andra" har det så jävla lätt.Fy fan vad jag svär hela tiden. Förlåt!
    Svär på du! Det är är precis så där det känns och man måste ju få ut frustrationen på något sätt!
  • Lapinette

Tinga - precis vad min make tyckte. Att jag inte ska behöva betala hos min läkare ett tag framöver. Jag är bara så dåligt på att stampa ned foten i sådana här sammanhang.

• nennesjuttioåtta

start september skrev 2007-11-22 13:19:13 följande:

Nenne, här har ju det flesta det inte så lätt, om det nu kan vara nån tröst. Kram igen!
    heheh, nä. Men ni är ju inte som "alla andra" heller
  • Tinga

Lapinette - men kaniner har ju "jättelånga" fötter att stampa med; ta nu i ordentligt!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag