Har tänkt så mycket på Lappis idag, underbart att läsa att det blev hela 10 ägg!! Nu ska det banne mig bli bebis!
Ang sweet är jag fullständigt mållös. Är så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen, UNDERBART!!!!
Sen har det visst hänt massor i tråden de senaste dagarna som jag fullständigt missat!!
Har bara jobbat och jobbat, men nu ser jag ljuset i tunneln. Förhoppningsvis är vi äntligen färdiga inför driftsättningen på måndag, och det är det sista som jag ansvarar för. På fredag lämnar jag över alla mina andra ansvar! Och det tänker jag fan i mig hålla på också. Hinner han inte med dem får han lösa det med chefen.
För nu ska jag softa, dokumentera och få en chans att ha ett liv vid sidan av jobbet också innan conny kommer...
Tusen kramar till Page! Säger som BS, det är nyttigt att bli påmind om hur verkligheten kan se ut när man själv gnäller över småsaker...
Cicci - Du får kramar i verkligheten i stället.
Är så ledsen att jag varit så tyst på sistone, jobbet har tagit all min kraft. Hade mycket hellre lagt den energin på dig.
Har för övrigt träffat en kompis som är på besök från usa ikväll, och hon hade en massa spännande saker att berätta! T ex är det big nono där att ha täcke och mjukisdjur i bebisens säng, och bilbarnstolar får absolut inte sättas i framsätet, och de som fästs med bältet ska man bara använda i nödfall...
Så nu ska här googlas, kan det vara så att vi felaktigt tror att vi har koll på allt i "säkra sverige", eller är det amerikanarna som överdriver? Spännande...
Kram på er allihop, nu ska jag lägga mig och njuta av sweets plus och lappis lyckade äggplock en stund innan jag somnar!
I morgon är det BM på morgonen, spännande att se vad jag får för värden den här gången.