• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • sweetstreet

men vad faaaan!!! Jag KAN verkligen itne skriva idag!!!!!
    Felslagen duggar som spön i backen!!

Herregud! Om det nu blir en färdig unge av detta lilla pluss så kommer den ha en dyslektiker till morsa!

• sweetstreet

Jomen Lappis, på ett sätt är det ju bättre. Skönt att slippa smyga.
    Jag har bara inte velat berätta för folk om att vi försökt länge eftersom jag kände att det satte mer press på oss än vad vi redan kände (från oss själva). Och här är det skönt ifall folk inte får veta förrän efter jul. Känns ju helknasigt att ens vänner och kollegor här skulle få veta före familj! Näe! Det funkar inte!!!!
    Och familjerna vill vi berätta för när vi träffar dem IRL!

• Lapinette

Ha, ha ..du är för skön Sweet! Tror du kommer att få din fingerfärdighet tillbaka och stava rätt igen. Gillar att du skrev att du ITNE kunde skriva idag !

• Lapinette

Men kan du inte "undvika" att gå ut på barer frams till jul? Och om du går ut dricker du något som ser ut som en coctail eller alkoholfri cider.

• Lapinette

Värst tycker jag är parmiddagar. Där kan man liksom inte smyga.

• sweetstreet

Å jag kom på ännu en sak som SKULLE kunna vara symptom...

Igår var jag sjuuuukt sugen på fett!!!!! Typ chips och pommes!! Så vi gick till en pub i närheten för jag bara måste ha Fish n' chips...!

• sweetstreet

Helt galet!
    Jag chattar med Piggelin på Skype och sedan ser jag att hon läser BT-tråden parallellt!!!
    Jaja Piggis! Så kan det vara i den moderna världen där vi umgås fint på nätet...!
    Ha en skön kväll nu och hoppas att din segling/resa via Köpenhamn (fast välj hellre ett roligare ställe där de inte snacka så knasigt???) går finemang!!!

• sweetstreet

EXAKT Lappis!!!!!!!
    Att mingla p fester går bra. Att gå ut på pub går hyfsat, fast lite konstigt blir det ifall man inte är många. Men ev kan man smyga till sig en läsk och låtsas att det är en drink...?!
    Bara ingen vill smaka! Då är man ju rökt!!!!!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag