• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Piggelin1

Jädrar, glädjetårarna vill inte sluta rinna

• start september

Vilken dag!

Grattis Lapinette till många ägg och grattis Sweet!!!!

Själv är jag alldeles varm och glad efter KUB. Den lill* lever, viftar med armarna och vi fick bra resultat! Och cystan har krympt lite. Vi är supernöjda!!!

Vi blev väl undersökta (Ultragyn på Odenplan) av inte bara en utan två personer. En jättegullig läkare från GBG var där för att examineras på metoden.

Vi har varit och fikat maken och jag och bara varit lyckliga efteråt och till middag blir det ...pannkakor!!!

• start september

Sweet,

jag är också helt tårögd. Som du har stöttat och supportat alla här - det var verkligen på tiden!!!

KRAM!!

• Lapinette

JAPP, vilken otrolig lyckodag vi har haft här inne!!! Hoppas tråden frotsätter i samma positiva anda.

• Lapinette

Kanske det hjälper med att hålla sig borta från tråden ett tag?! (Funderar eftersom jag aldrig riktigt lyckats med den bedriften).

• Piggelin1

Sept - superdupergrattis till det bra resultatet av KUB'en. Såååååå skönt!!!!!

Lappis, skrev inte det innan, men vad gott att allt gått bra i Uppsala idag!!! Fortsätter hålla tummarna inför fredagens återplantering - det SKA gå bra för er med nu!!!!!!!!!!

• Vännerfan

Men åhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!
    GRATTIS SWEET!!!!!
    Vad roligt!!!
    Man blir ju rörd till tårar!!
    SÅÅÅÅ underbart!!!!

Vilken toppendag! Jag gick just in igen för att skumma ikapp och vilka goda nyheter som mötte en!!!!
    Grattis Lappis till många ägg! Och du ska se att det blir bebisar av de också!! NU är vi ju i värsta stimmet här inne, så det kan inte gå annat än bra

Och grattis September till goda nyheter!!!

Cicci,
    Du är så välkommen att joina mig och Mugglan. Vi ska ses först på e.m. så du hinner hit! Annars får du gärna besöka oss en annan dag.

• sweetstreet

Ååååå! TACK mina supergilluga trådisar!!!
    Maken har gått tillbaks till jobbet nu. Han var minst lika omtumld som jag!

Haha min digitala sticka hade slutat visa "pregnant" i fönstret så jag fick kissa på en ny. Bara för att visa honom!

Ja jag har också gråtit en liten skvätt, men jag tror faktiskt att det inte riktigt har sjunkit in än trots allt. Är fortfarande lite i chocktillstånd... Fast ett härligt sådant såklart!

September,
    JÄTTEGRATTIS till Kubet! Härligt! Måste kännas otroligt skönt!

Vilken vecka gör man KUB/NUPP????

• Vännerfan

Och snart kommer de nya trådbebisarna också!!!

Piggan,
    Kommer ni messa när det är klart så man kan be snällt om ett eller får man vänta på djungeltelegrafen? LYCKA TILL när det nu är dags, det kommer gå fiiiiint!

Nu ska jag joina mina pojkar.
    Ha en underbar kväll allihop!! Man kan ju inte sluta le av detta!

• start september

Sweet,

jag minns den där känslan av lycka och overklighet! I morgon är det 2 månader exakt sedan vi plussade.

KUB görs i vecka 11-14, blodprovet lämnar man lite innan.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag