• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Lapinette

Nu har jag läst hela din story...hann inte med förut då jag bara var tvungen att skrika av mig! Ska även gå tillbaka alla sidor och se vad du skrivit. Har liksom inte hängt med idag då jag sovit i hela 2 timmar.

• junilejon

ÅÅÅÅ sweet...tjohooo...helt jävla fantastiskt vad jag glad jag är för er skull...gör glädje hopp just nu...oj måste nog sätta mig ner lite
    Nej fy f-an vad glad jag är för er...
    Ett stort mega dunder GRATTIS....whiiiiii

• sweetstreet

Lappis gumman!! min lilla favvo-kanin!! SÅKLART att jag sätter press på dig...!
    Nu har ni ju prima råvaror till en bulle!!!!!! Det är bara att vispa ihop och skjutsa in i ugnen!!!

• sweetstreet

Tack junilejon!!!!
    Ja, det känns verkligen helt voerkligt nästan. Detta har man liksom väntat på nu i fanimej snart 2 år!!!!!!

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!

Så nu kommer vi förhoppningsvis ses innan jul (för du kommer väl till Skånetrådsträffen??) gravida!!!! Så J-A underbart!

• junilejon

Lappis...vad skönt att det gick så bra idag,du ska nog se att du är gravid du med om några dagar... kommer hålla mina tummar tills du rappotera att du plussat....

Det är verkligen en plusvåg jag startat...kul att man kan göra något..

• sweetstreet

Ok det verkar som om det var inseminationen som tog skruv! Helt klart!!!!!!

Visst det var verkligen inte det mest romantiska sättet att få till det på, men vad fasiken! Who cares?!?!

Nu kom maken hem! Jag måste spring aoch krama på honom lite nu....
    återkommer senare! Puss på er mina Darlingar!

• Lapinette

Sweet - om insemination är oromantiskt vad tror du då en IVF är? Huvudsaken är att vi når målet oavsett vilken väg vi tar för att komma dit.

• junilejon

Ja jag kommer till skåneträffen...om jag inte jobbar förstås,men får jag bara veta dagen i tid så kan jag ju ta ledigt....då ses vi gravida med olika krämpor,om inte du är en av dem lyckliga som slipper undan sådana....så nu ska du se att du sen få träffa en gravid lappis på din andra trådträff
    Se nu till att sätta lite press på henne så att det blir ett plus

• Piggelin1

MEN HALLLLLLLLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, vad är det jag läser!!!!!!!!!!!!!!!!

SWEET - DARLING - jag tror knappt att det är sant & mina tårar bara sprutar när jag läser - lyckotårar!!!!!!!!! Detta är ju heeeeeelt otroligt!!!!!!! ÄNTLIGEN!!!!!!!

ÅRETS SKRÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vet inte vad jag ska skriva - jag är utan ord
    Skickar årets största & längsta kram över Atlanten
    Nu måste jag nog ringa mannen & berätta, speciellt som han träffat er!! Krama din man från mig också!!!!!!!!

Måste nog ringa/messa Muggles också, så att hon omedelbums får hoppa in här & läsa om det också!!

• FruCicci

gratttttttttttisssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!
    sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

underbara nyheter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag