• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Liten med Mindre

nenne - vi pratade ju om en trådbrunch i Stockholm - fast inte förrän den 25:e. Själv har jag tyvärr blivit upptagen den 24:e. (Fast det är roliga saker det med förstås.)

Tror att Piggelin ligger några dagar före Moppy i BF, men båda kan nog kläcka när som helst. Sen står väl Oms och Storasystern på tur.

Å andra sidan, om de två första går över tiden kanske Omsan hinner först med sitt snitt?

• Liten med Mindre

Vickan - har du jobb på gång? Spännande! Var då?

• nennesjuttioåtta

men nääee! Vilken otur!
    Jaja, jag får väl underhålla mig själv...

• nennesjuttioåtta

men nääee! Vilken otur!
    Jaja, jag får väl underhålla mig själv...

• viktualia

Jobbet är ett jobb som passar min utbildning, det är i samma stad som jag jobbar i redan - dvs mer pendling. Har jag tur och får det, så blir det fast efter 6 månaders provanställning. Och i så fall lär jag käka p-piller igen så att jag inte blir gravid under provanställningen utan i så fall senare. Vore ÖVERJÄVLA najs att få ett fastare jobb...

Så på onsdag 21/11 strax efter lunch... då smäller det... HOPPAS att alla andra som sökt jobbet är NÖTTER.. hihi!

• nennesjuttioåtta

vafan man får inte backa och tro att man glömt att posta inlägget.

• Tinga

Sådär ja; väskan är packad och jobbet avslutat för den här veckan. Rom; here I come! Sen ser jag fram emot en massa spännande och positiv läsning när jag kommer hem. Kram till er allihop!

• nennesjuttioåtta

Plussa nu du också, Tinga! ha det så skönt i Italien!!

• Moppy1

Inget nytt på min BF-front ialla fall. Drygt 1 v kvar som ni vet, och just nu känns det som den aldrig tänker titta ut.. Har också fått sjuk foglossning på andra sidan. Jag hade foglossning på ena sida typ runt v 28-30, och så nu plötsligt har jag fått foglossning på andra sidan. Sjukt irriterande då man knappt kan röra sig... Dessutom har jag vatten i fötterna och fingrarna...very sexy!! Nej, man känner sig inte så snygg just nu.

Sweet - detta låter ju superspännande. Du och Lappan är ju på min topplista över de som VERKLIGEN står på tur att plussa. Håller mina vattenfyllda tummar så gott det går...

I dag ska jag jobba ytterligare på min housewife talang och baka lussebullar. Är inte en bak-typ annars, men måste göra ngt för att få tiden att gå!

• nennesjuttioåtta

Moppy
    jag har hört att om man åker fort över fartgupp så kan det sätta igång ett och annat!
    backa tillbaka om du vill vara helt säker...

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag