God eftermiddag,
ingen bebbe här ännu
dock sov jag kasst inatt & har tagit det väldigt lugnt på fm idag... Har haft ont i både ryggslut & ljumskar & stoppade faktist i mig lite alvedon för några timmar sen. Undras om det är på G snart?
Som vanligt en hel massa att läsa ikapp - jösses vad mkt det är som är på G & händer just nu! Lappis & Sept, ni har mina tummar idag!! Sweet *vågar bara viska*, håller tummarna för dig, lite i smyg sådär
Vickan, vad spännande med intervju på G - håller på dig nästa vecka!!
Oms, vilken gymnast du verkar ha i magen! Som sagt, vem vet - du kanske spurtar förbi både Moppy & mig på upploppet
Muggles & MrsB, tack för vagn- respektive amningstips! Kanon med råd från er erfarna! Muggles, har abstinens efter dig, får nog ringa dig senare idag - minns att du var ganska uppbokad här i veckan. Vad gott att du blivit "vän" med amningen förresten. Håller med Oms, du låter verkligen trygg i din mammaroll nu!
MrsB, håller tummarna att den nya medicinen gör mirakel! Det förtjänar du verkligen!
Liten, lycka till med samtalet med chefen! Lova att rapportera sen!
Sweet, var rädd om dig - det är inte BRA att jobba så mkt som du gör nu! Hoppas verkligen att du snart är förbi "puckeln" & kan ta det lite lugnare, det går inte att köra i sånt här tempo alltför länge. Om inte annat så brukar kroppen säga ifrån & ge en rejäl förkylning eller dylikt. Men så långt hoppas jag inte att det ska gå nu!
Moppy, låter jobbigt med foglossningen - hoppas att du (& jag!) slipper vänta alltför länge till!
Angående färdknäppar, så fick mannen & jag till det i helgen & vi fnissade lite åt det där med färdknäpp a´la "Tänk om vi satte igång det nu..." Men uppenbarligen är h*n inte redo ännu, så vi får ge oss på det på nytt
Lite bökigt, javisst, men det funkade faktist helt OK & så får man fnissa lite åt otympligheten mellan varven