• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • sweetstreet

Vi ska på parmiddag till ett kompispar nu på måndag! Shit! Jag måste verkligen skylla på ngn stark antibiotikakur eller så. Och eftersom jag inte låter det minsta förkyld (här hade ju lite gravid-nästäppa gjort susen!! ) så får jag väl säga att jag har urinvägsinfektion eller så??? Det funkar ju för EN gång, men man KAn ju inte gå runt med urinvägsinfektion i en månad typ!!!!
    Så jag hoppas det inte blir så många gånger till innna jul med sådana typer av tillställningar....

• sweetstreet

Det är bra att helgen som kommr nästa vecka är Thanksgiving. Då åker alla till sina familjer och käka kalkon!

• sweetstreet

Men oj nu babblar jag alldeles själv igen!!! Hm, ska kanske dra mig från datorn en stund...
    Måste även ringa min gyn!!!! Han sa att jag skulle ringa om jag plussat men också om jag minusat. Hittills har det ju alltid varit det senaste, så det känns jätteskoj med en förändring denna gången!!!!!

Tittar in igen senare!

• Lapinette

Jag lär nog var konstant uppkopplad här t o m måndag eftersom jag inte ska gå till jobbet utan jobbar hemifrån (ja, förutom då jag förhoppningsvis är i Uppsala på fredag eftermiddag).

• Mrs  B

Sweet
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vilken underbar nyhet!

• Telemarkgrrl

Men så fantastiskt roligt, Sweet!!! Jag blir så glad att hjärtat smälter!

Bouncing

Ett stort fett GRATTIS!!!

• Mrs  B

En lista över de som snart ska föda kommer här:

Piggelin1 = BF 18/11 2007
    Moppy = BF 23 november
    Storasystern BF 14/12 2007
    Oms = BF 16/12 2007
    Izzie = BF 26/12 2007
    Liten med Mindre = BF 3/1 2008
    Mrs B = BF 6/1 2008
    koko_= BF 21/1 2008

Jag behöver lite fler datum över de som kommer efter koko. Tack!

• viktualia

Här åker man hem från jobbet och tänker att tjaaaa det är väl dags att titta förbi tråden... och vad möts jag av?!?!

Sweetgumman!!!!! Jag önskar att jag kunde ge dig tidernas största grattiskramBig Hug 2 SOM ni har KÄMPAT för det här plusset!!!! ååååååååååå blir helt varm inombords!!!

*megamegakramar från Vickan*

• Lapinette

Snacka om babyboom här på tråden!!!

• MSW

Grattis Sweet!!!!Best Wishes

Snacka om plusvåg!!

Skönt att tråden blivit lite mer positiv (och plussitiv).. Här har juh varit lite deppigt nu ett tag!!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag