• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • muggles

Och sedan är jag lite sur att du inte tittar förbi Götet på din Sweden Tour Sweetan! (skojar bara men det hade varit kul!)

Jag kan inte riktigt slita mig idag, här var så mkt action idag så jag är helt uppspelt.

Fast det eg är dags att göra sitt fänkålste och borsta tänderna och gå och lägga sig.

• muggles

Skajpar du nu igen Sweetan - jag ser ju din gröna prick!

• muggles

Sorry Cicci, läste mina mejl nu och såg att du skrivit ett svar så bortse från min kommentar förut...

• sweetstreet

Heeej Mugglan! Skoj att du är inne i tråden!!!

• sweetstreet

Haha! Jag kollade min mail bara. Shit vad du är på detektivhumör Mugglan!

• sweetstreet

Och tack för grattiset!!
    Hehe jag skypade med Piggelin tidigare idag.

Och SJÄLVKLART minns jag dian bisolvontabletter!!!!
    Du och Kokosen skickade ju till mig i olika omgångar!
    Ja jisses vilka minnen!!!!

*nostalgiblöta ögon stirrar hänfört ut i yttre rymden*

• sweetstreet

Ja, och den där sköterskan måste vekrligen haft en jädrigt dålig dag! kanske pms? Kanske bråk på hemmaplan? Kansk sjuka barn? Sömnbrist???
    Tja, vad vet man.
    Jag försöker alltid tänka så när jag träffar sådana otroligt otrevliga personer. Särskilt när det handlar om folk som har sådana typer av yrken som hon. som kommer i kontakt med personer hela dagarna och dessutom kan det ju vara personer som har det svårt. Just nu var det ju inte så eftersom jag var så glad över plusset. Men du fattar?

• sweetstreet

Fänkålste förresten? Vad är det bra för? Dricker du det bara för att du tycker det är supergott? Eller ska det även ha någon häsloeffekt också??
    Smakar det lakrits?? Jag älskar lakrits, men vet inte ok jag skulle gilla smaken i te???

• sweetstreet

Och ja Muggaln, sorry över att jag missar Götet... Men du får trösta dig med att jag inte kommer till Norrland heller... Så det är verklgigen inget personligt!

Men kanske du och maken skulle ta med Moa på en lång-weekend till NYC i vår???!!!!
    DET vore något det!

• sweetstreet

Men näe, nu sitter jag ju här och babblar alldeles själv igen. Vad är det med mig?!?!?!?!??

Mugglan gick visst och kokade tevatten och lämnade datorn. Fast jag ser minsann att hennes plupp också lyser grönt fortfarande! Ha!

Jaja, egentlgien skulle jag ju jobbat lite idag också, men det har det inte blivit mycket med. Hm....
    Men några saker behöver jag få gjort så jag kanske ska ta itu med dem snart??
    Men först lite kaffe kanske???

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag