Godmorgon girls,
Tack Mugglan för mail, jag tog upp en del av det du skrev med maken. Sen skrev du ordet MINIFOM i ditt inlägg ovan här BINGO! Sedan en månad tillbaka har jag inte använt det, och det kan faktiskt vara en idé att testa igen. För jag tror han kan ha ont i magen med, han har inte rapat ordentligt och till slut på nätterna (eller hela tiden nu) så skiter jag i det och bara lägger ner honom i hans korg (BS han sover i egen säng) utan rap och det kanske inte är så lyckat?
Ska ta upp detta med liggamningen med BVC nästa vecka och se om det ärdumt att han somnar vid mig, tycker du har en poäång mugglan, att de kanske vänjer sig vid att mamma ska vara nära och att de ska få snutta så fort de vaknar till!!!!!! Absolut en poäng faktiskt!
Nästäppa Liten, I know - jag hade ju det från dagen jag plussade till han kom ut, men i samband med förlossningen bara försvann den! Coolt.
SWEET vilken bitch den där sköterskan! Tur att du var glad i grund och botten och kunde tänka klart, att hon kanske hade en dålig dag (trots sitt yrke som kräver ödmjukhet). Grattis idag igen!
BILBARNSTOL.... vi har den i baksätet! Vi har hört att det är bäst att ha den där oavsett. Men i somras köpte vi en spegel på babyprofsen, som man hänger på nackstödet så man ser honon i backspregel, funkar jätte bra.Håller med KOKOs att glömmer man sitt barn har man fasiken problem alltså! Vi har testat ha honom fram med, kopplat ur airbagen (vi kör cayenne) och det har ju gott fint, men jag tycker bättre om honom där bak...
I natt har Junior vaknat varje timme
. Phuuuu. Maken gick upp 03.30 och körde honom i vagnen fram o tillbaka över tröskeln i hallen så han somnade till slut. la honom 21 o han vaknade första gången 22.30, galet! SNARK
Nu sitter jag i mysbrallor och håller på att somna framför tvn. Junior sover igen...
Har inte ens duschat! Så tänkte jag, att vid den här tiden hade man jobbat ett par timmar förut och det närmade sig för lunch...
Ja ja, vi provar olika saker varje dag och det är ju bra att man orkar göra det iaf. Vi får säkert bukt på det hela snart, man ska vara positiv!
MUGGLAN och vänner och piggis, jag vill så gärna komma ner till er i Götet, jag kollar upp biljett, så drar jag ner över ett par dagar.
Det där hotell opera har ju dessutom billiga hotellrum om man nu inte ska bo hos makens släktingar, men de bor lite utanför, så det är lättare att bo i stan när man kommer med tåget och inte har bil. Eller så åker jag bara ner över en dag, tar tidigt tåg och åker hem sent.... jag ska baske mig göra det!!!
Nu ska jag nog passa på att ta mig en dusch.
lappis, hejjar på dina ägg och din makes simmare idag, att de kommer i mål samtidigt...
Kram