• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Nattson

September: ja alltså jag tror ju att jag räknat fel... Det är alltså från sista mensens första dag man ska räkna? Enligt Gravid.se är jag då i v6 nu. Så då kanske de kan se lite? Ja som sagt om det fortfarande gör ont i kväll så åker vi och kollar för då har det varit ihållande värk i ca 1dygn.

Men det är härligt att gå in och läsa här i allafall, Sweet som är så glad och Lappis som fått ut 10ägg. Härligt!

Telis, skrattar, jag brukar också stå och titta på maskinen och tänka men kom igen nu då! Sen när den väl är helt klar så säger jag äntligen högt och tydligt.

• nennesjuttioåtta

ja, något sådant. Det var väl 6 olika karaktärer (3 tjejer och 3 killar)
    En tjej som var aboriginier
    En tjej som var läkare (eller pluggade till det?)
    och de två bodde tillsammans med en kille som ville bli författare som i hemlighet var kär i hon som var läkare

Å sen var det paret där killen var gay, men var tillsammans med en tjej som var ansiktsmodell för detta porborttagningsmeddel

och så var det en kille till...

• nennesjuttioåtta

japp! The secret life of us aka Vårt hemliga liv

• Lapinette

Vad ni är underbara!!! Nu börjar jag minnas mer och mer. Jag verkligen älskade den serien. Kommer nu ihåg killen som var författare och var kär i läkaren!!! Har även sett att det finns en serie som heter Vårt hemliga liv. Måste skriva upp den på "att köpa listan".

• Telemarkgrrl

Nattson - eller hur! Det är som när mjölk ska koka, man måste nästan gå därifrån för när man tittar på så händer det ingenting!

Hoppas att allt är bra om/när ni åker in och kollar!

Nenne - men vilket minne du har! Jag minns bara att jag gillade serien men att jag hade lite svårt för han wannabe-författaren (George?).

• Lapinette

Nu har jag skrivit med den på min dvd-lista.

• nennesjuttioåtta

Hon kallades för Alex och han(författaren) hette Evan

• Lapinette

Shit, minns du det här eller har du googlat??!!! När du säger det så minns jag Alex. Snacka om att damma av minnet idag. Vet att jag såg denna och Kalla fötter slaviskt. Komiskt att tanken på denna serie dyker upp när jag läser innehållet i Kalla fötter. Ja, man är nog lite småknepig!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag