• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • start september

Ja! Den australiensiska serien var helt underbar - den följde jag också! Tänkte faktiskt på den när vi pratade serier förra gången härom dagen.

• start september

Nattson,

ju fler dagar som gått, desto mer ser de såklart. Mest sannolikt är att det är ett ofarligt ont, flera av oss haft en del känningar i början.

Håller tummarna!

• nennesjuttioåtta

*kom just på varför jag sitter här framdör datorn*

Jobba, jobba, joooobbaaa!

• Oms

kalla fötter ja - den följde jag oxå första vändan den gick här i sverige - den var ju super - gillar verklgien de oliak karaktärerna och det blev tom sorgligt när ngn separerade eller sårade sin partner via otrohet etc. visst var det väl ngn som dog i slutet oxå? ngn som blev överkörd av en bil va? en kvinna - eller hur var det? bra var den iaf.

var det i första avsnittet som de hade ngn svensesxa och hamnade hos ngn gammal lärare som sen dog, elelr har ajg snurrat ihop det med ngn annan serie nu?

• Nattson

Tack september för tummarna, sa precis till mannen att jag bestämt mig för att åka in efter jobbet. Han har fått i uppdrag att kolla om vår närakut har en gyn avdelning. Anyway, det löser sig, det är antingen eller och jag är så jäkla rastlös när det gäller min egna kropp så jag vill alltid veta och kontrollera.

Visst var det mycket reklam för nya serien igår! Den verkar också bra tycker jag!

• Lapinette

Tycker det var lite väl mycket faktiskt fast smart av dem att göra en tillräckligt nyfiken på Greys sidoserie.

Oms - det är Rachel som dör i slutet .

• start september

Låter bra Nattson, vår Närakut har iallafall det och det är himla smart, till vår kan man ringa och få en tidsangivelse så slipper man vänta så länge.

• Nattson

Närakuten hade inte en gynmottagning så vi får åka till Danderyd. Mannen håller på att byta till vinterdäck nu.

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag