• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Lapinette

Telis - sitter du i pyjamas fortfarande?! Jag var faktiskt uppe och duschade som vanligt (fast jag jobbar hemifrån) dock så gled jag i min "hemmakläder" efteråt. Men nu är jag klädd för att ta tag i tvättstuga samt gå ut i solen en stund.

• Lapinette

Telis - är det inte imorgon du ska till "min" läkare?

• sweetstreet

Victory!!!!
    Förresten tjejen! Att jag äntligen lyckades få till det där sjukt eferlängtade plusset hoppas jag inger hopp hos dig gumman! Mer hopp än hopplöshet.
    Jag VEEEEET verkligen hur det kunde kännas när någon plussade i tråden och man själv satt där och just hade fått tant eller inväntade en ÄL som aldrig ville dyka upp. Man blv glad för den som plussat. Javisst! Men samtidigt den där taggen av ledsenhet och oro; Kommer det nå'nsin bli jag?????

Men gumman! NU ska ni iväg på en ehlt UNDERBAR semester!!! Hoppas ni kommer få det strålande bra! Koppla av! Njut av varandra!!!! Och sedan när ni kommer tillbaks så kommer ni att få hjälp!!! Jag lovar! MEn det känns tusen gånger bättre när man väl "kommit in i verkstaden". Att chassit får sig en genomgång och sedan även motorn. Det känns jättebra. Och tänk på att de allra allra flesta kan få hjälp! Även om de ev inte lyckas på egen hand så finns det så många åtgärder man kan göra så du ska se att det kommer gå vägen! Särskilt som det i ert fall ofta handlar om själva leveransen också. För då kan verkligen insemination göra susen i musen!!!
    Nu är åtminstone jag ettt positivt exempel i den annars lite inseminationsneggo trådstatistiken här.

Så ha nu en riktigt skön semester och tuta och kör där borta!

• sweetstreet

Å Telis jag hoppas verkligen att ödet tar sig ett rejält skutt över Atlanten och fingrar järnet på dig gumman!!!!

• Telemarkgrrl

Baaah, vilken tur att du sa tvättstugan, Lappis! Jag har den om 5 minuter.

Dags att ta sig ur pyjamasen!

Och jo, det är imorgon jag ska dit!

• sweetstreet

Haha Lappis! Vajande sötisen. Shit! Får skitknasiga bilder i skallen av det....!!!

bort bort bort!
    *dunkar mig i huvudet med handen*

• Lapinette

Telis - då har vi tvätten "tillsammans". Lycka till imorgon!!! Du kan ju hälsa från mig (vet du vad jag heter?) och säga att de fick ut 10 fina ägg på CvL. Han blir nog glad om han får höra det.

• sweetstreet

Åhå! Tvättstugan! Den hade jag igår... det var ungefär så långt jag kunde fokusera efter plusset... så det var det enda "vettiga" som blev gjort igår.

• sweetstreet

Å Telis jättelycka till imorgon!!!!

• sweetstreet

Lappis hur mår du idag?? "bara" trött eller har du ont också???

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag