• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • Mrs  B

Jag är också här en liten stund till.

Tittar på Grey´s och ska snart ta min medicin.

Hoppas på en bra natt och en bra eller i alla fall ok dag imorgon på jobbet. Motivationen är just nu noll att vara på jobbet. Vill bara vara hemma och ta det lugnt.

• sweetstreet

Å Mrs B!
    jag hoppas verkligen att du är på bättringsvägen nu! Att du ska slippa alla dina krämpor!

• sweetstreet

Vickan!! Vad stretar du emd då??

Förresten! Jag har kju glömt att gratta dig också!! Till jobbintervjun!!!! Jeeehooooo!!!! HÄÄÄÄRLIGT!

• viktualia

Sweetan - jag stretar med .... fy vad jobbigt att förklara lite hemligt.. äsch: Jag stretar med en massa texter som hör till mitt scoutengagemang, jobbar med att vara "redaktör" för ett stort material för ledarutbildning. Och nu ligger vår SKITSERVER nere så jag kommer bara åt det jag har i min egen burk.

Tack! och håll tummarna för mig på onsdag, så ska jag hålla tummarna för att miniSweet*n fattar att h*n ska stanna inne i dig och utvecklas till en ljuvlig varelse!

• sweetstreet

Haha! Självklart hålla tummarna Vickan!!!!! De har ju vanan inne efter ett drygt år i denna tråden, om man säger så...

• Mrs  B

Sweet
    Ja, jag hoppas också på den här medicinen, men sen är man ju också rädd om lillkillen och ibland undrar man om man gör rätt. ?????
    Medicinen jag tar ÄR rekomenderad av både läkare och BM men gillar ändå inte att äta medicin.

På tal om annat, vet du NÄR du kommer att vara i Skåne?????
    Vi ska nämligen fira sonen vid två tillfällen så det kan ju vara bra och vet när ungefär vi kommer att ha en tråddate.

• sweetstreet

Oj, men om de rekommenderat medicinen så tror jag absolut inte alls att det är ngn fara,

Ang skåne så kommer jag ner den 20 december och åker den 27:e.
    För min del skule det passa bästa att ses innan julhelgen. kanske ska du ändå julhandla och kan ta en fika på stan på typ lördagen??? Jag kan såklart även på fredagen den 21:a, men kanske är det svårare för Tinga o junilejon att ses en vardag ifall de jobbar???

• Mrs  B

Sweet
    Nej, det hoppas inte jag heller. De skulle ju inte ha rekomenderat medicinen annars. Än så länge mår jag bra så det är ju positivt i alla fall.

Jag jobbar om allt vill sig väl den 20 dec men sen är jag ledig och sonens kalas är över.
    Lördagen är bäst för mig för då är mannen hemma och kan ta hand om sonen. Vi kan väl höra med de andra snart och sen bestämma nåt så det är bokat och klart!

Junilejon åker bil med mig och jag antar att vi ska ses i Lund?????

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag