• Ammo

Glitter tråden ......firar snart 2 år...

Nu är det nog 2 år sedan denna tråd började...?!
    3 mån går så fort, vips så stängs den och en ny måste startas.

Men vi fortsätter: Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...
  • Izunia

oh vad ledsen jag blir av att höra Karin... Men eftersom ni var osäkra på om ni ville ha fler barn kanske ni har fått ert svar nu? Ska ni försöka igen?

Ja det är väl lika bra att jag erkänner också....

Jag är gravid i v. 12! Vi har väntat med att berätta pga just risken för att nåt ska hända. Men nu hoppas jag att allt ska gå bra.
    Har inte mått illa alls och aldrig kräkt! Dock lite yr ibland var jag och sååååsåååå trött! Är fortfarande ofta trött men mår i stort sätt ganska bra. Den 2 juli ska det vara dags och det känns så långt tills dess.

Är nästan färdig packad för imorgon och det ska bli så otroligt skönt!

• Victory

Men Iza!!! Grattis! Jag trodde inte att ni ville ha barn än, men det är ju jätteroligt!!!

Tråkigt för dig Karin, eller om det nu var bra det som skedde. Det känns nog alltid svårt med ett missfall, även om graviditeten var ett misstag.

Själv hoppas jag så innerligt att det går vägen för oss men jag känner mig långtifrån säker. Är i vecka 9 nu så ännu får vi leva i ovisshet ett tag. Dessutom var ju min ÄL sen så egentligen är det bara v. 7. Vi planerar att berätta för våra föräldrar till jul även om det är tidigt. Blir det missfall vill vi nog ändå berätta för att få stöd.

• Ammo

Grattis Iza!!!!!!!!!!!!!!
    Vilken babyboom!!!!
    Ylva, nu är det bra du kvar ch sen får v börja om från början och då stå väl du p tur igen Karin. Beklagar ev missfall. Ska ni försöka igen?

Hinner inte skriva mer, måste i säng.

Önskar dig iza en underbar resa, svarade dig på facebook också!
    Och ta hand om er "alla 3 nu".

hör av dig om du kan
    puss och kram

• Ammo

oj, här hände det inte mycket nu
    Undrar hur de har det i värmen Iza och Ylva?!

HUr mår ni andra då Victoria och Karin? Har ni någon julstämning? I morgon är Lucia, känns helt skumt att det snart är julafton. Ska ut med mamma i morgon och försöka hitta det sista i klappväg och sen ska vi och titta på när syrrans knoddar lussar på dagis.

Hoppas ni får en mysig Luciadag

• Yllo

Hej allihopa!!

Har satt mig ner pa ett internetcafe och tankte passa pa att skriva nagra rader till er!

Valkommen hem Vicky!!

Vi har kanonvader har och har passat pa att fara omkring som galningar pa varan skoter som vi hyrde redan forsta dagen.

Bara 8 dagar kvar pa semestern nu.... men vi har hunnit med massor... bestallt klader, skor och sant.... jag har aven hunnit med en omgang magsjuka... men tack och lov har dom toppen apotek har sa det ar latt att fa medicin...

Vi hors mer nar jag kommer hem igen!

Kramar Ylva och Bosse

• Victory

Härligt att höra att ni har det bra Ylva! Njut nu av resten av semestern!

Jag har inte så mycket julstämning. Det känns som om vi inte riktigt hann med eftersom vi missade första advent och julpyntningen. Jag har försökt komma ikapp genom att pynta och baka men tiden går för fort! Inga julklappar har jag köpt heller! Måste iväg på en shoppingrunda i helgen.

• Izunia

Hej hej!

En liten hælsning från Australien! Hoppas allt ær bra hos er och att ni førbereder før jul! Det blir en varm jul hær. 30 grader och strand igår. Sæmre væder nu fram till till onsdag men den blir det nog hett igen!

Kram på er!

• Ammo

Låter underbart Iza!!!Sola och bada åt mig med!
    Jaha, då var det dax igen för lille Lucas att bli sjuk, inatt bröt en dunderförkylning med hosta ut, den värsta hittills.
    Jag som hade så mycket planerat denna vecka. I morgon var det avslutning på öppna förskolan. Onsd och torsd skule jag träffa gamla kompisar med barn och ev skulle jag ätit lunch med min kollega på tisd.
    Men det blir att vara hemma istllet, suck. Så här dålig har han aldrig varit stackarn, får hoppas det går över snabbt.

Snart är vi klara med hallen helheten,väggar, golv mm är klart, nu ska bara socklar, dörrposter mm målas och fixas och sen ska det sista böblerna inhandlas.
    Så förhoppningsvis kanske allt inkl trappen kan vara klart till jul om vi ligger i.Blev sån skillnad! Innan låg ett fruktansvärt blått klinkergolv som gjorde att hallen kändes kall och inte alls välkomnande. Nu är trappen och lister mm vitt (istället för 70-tals-brun-svart) fondtapet undertrappen och ett ekgolv.

Hur går det med er renovering Vicky?
    Hur mår du nu, fortfarande illa?

• Victory

Jag mår mycket bättre nu! Det var egentligen bara under resan, sedan jag kom hem har jag mått bra. Lite mer kräsen vad gäller mat, vad som helst går inte ner. Och hungrig jämt! Illamående är jag bara när jag tänker på thailand, så det försöker jag låta bli!

Renoveringens står stilla för närvarande. Efter jul ska vi ta itu med målning/tapetsering av köket och sovrummet. Det vill jag ska vara klart till min 30-årsfest. Daniel håller på att bygga bio i källaren men än så länge är det mest stökigt där. Lite julpynt har jag i alla fall fått upp och det är så mysigt! Längtar till helgen för då får jag jullov plus att vi ska berätta för våra familjer!!!

• Ammo

Vad spännande, kommer så väl ihåg ur det var, man vill ju egentligen skrika ut det för hela världen.
    Det är 7 pers som jag känner som ska ha barn mellan mars-juli (3 av dem i juli), det är sååå roligt att följa er.

Lucas är jätte risig, ger sig inte hostan snart får jag åka till läkaren, pratade med dem i dag. Är så rädd att det ska slå sig på lungorna nu när han är så liten.
    Tyvärr så har han nog smittat mig med, känner att en dunderförkylning bryter ut ordentligt vilken sek som helst, har bara börjat rinna lite smått än så länge ,suck.

Väntar på att martin ska komma hem med en julgran nu, de är tydligen slut på de flesta ställena, bara små skitgranar kvar på tex Bauhause.
    Sen ska jag iväg en snabbis till Ikea och Toys r us, måste köpa julklapp till Lucas, har bara han kvar och vill inte dra ut honom nu så han får var hemma med M.

Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...