• Ammo

Glitter tråden ......firar snart 2 år...

Nu är det nog 2 år sedan denna tråd började...?!
    3 mån går så fort, vips så stängs den och en ny måste startas.

Men vi fortsätter: Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...
  • Ammo

Hej hopp!
    Just nu behöver jag också massage, eller en kiropraktor. Ryggen åkte på sniskan igen nu i kväll när jag bar Lucas, skit också. Har så jäkla ont nu. Är dessutom hemma själv med honom tom onsdag, Martin är i Norrland.
    Tur i oturen ska jag till en sjukgymnast på torsdag som kan förhoppningsvis kan fixa till den, hon brukar fixa sånt. Har fortfarande så ont i mitt bäcken sen förlossningen så jag ska både till henne och till gyn då och se vad som kan ha hänt. Troligtvis har mitt bäcken fått sig en skjuss och jag hoppas de har någon åtgärd på det.Så jag hoppas jag står ut med ryggen dessa dagar....

Min kompis är massör (och dessutom gravid nu) och det finns inget som egentligen säger att man inte ska bli masserad då men man bör ev undvika områden i ryggslutet och magen.

Vad roligt ni verkar ha haft Ylva!
    I lördags var jag hemma hos min bästis (hon som var tärna) och då bokade vi in en tjejkväll med gänget den 2:a feb. Då ska jag sova kvar där, det blir första natten utan Lucas,,aaaaahhhhh.

Det går väldigt bra med Lucas nu, han somnar själv på bara några min och sover oftast hela nätterna. Det har varit 3 eller 4 nätter på 1,5 vecka som vi fått lov att gå upp och ge honom gröt på natten för att han inte kunnat somna om. Men bara för att jag är själv nu så får väl jag 2 dåliga nätter bara för att vi haft 2 bra nu....

Så det är väl bäst att jag går och lägger mig nu.
    god natt!

• Ammo

Har ni också haft problem med denna sida?
    Har inte kommit in och när jag väl kommit in och klickat vidare till tex inbox så förvinner sidan osv.

• Victory

Jaa! Jag skrev ett meddelande igår som inte kom fram! Ska se om jag sparade det på datorn så kanske jag kan lägga in det igen ikväll.

• Izunia

jag har ofta problem att BT helt enkelt inte fungerar! OFTA!

• Yllo

Det har varit en hel del problem sista tiden med BT. Själv är jag inte här så mycket längre och loggar in väldigt tidigt på morgonen och då är det sällan problem....

• Victory

Jag hade sparat mitt meddelande sedan i onsdags så jag lägger in det:

Hej tjejer!

Jag har inte kollat in här på länge, jag har haft en orkeslös period då jag mest bara stirrat in i väggen på kvällarna och önskt att tiden ska gå. Har känt mig lite nedstämd men nu börjar det vända.

Jag berättade för mina chefer i förra veckan om graviditeten och de tog det bara bra. Idag yppade jag nyheten för mina arbetskamrater också, men alla var inte på plats. Hade egentligen tänkt vänta till imorgon men det kom ett bra tillfälle och jag har sett att många gett mig "undrar-om-hon-är-gravid?"-blickar så jag kände att det var dags. Det har börjar bli svårt att hitta kläder också som känns bekväma och som döljer magen. Men imorgon ska jag berätta för övriga på min arbetsplats också. De som fick veta idag sa att de hade haft sina aningar men inte vågat fråga. På fredagkväll ska vi träffas hela personalstyrkan och då lär det väl sprida sig till resten också. Det ska bli så skönt att slippa hålla in magen. Men det är egentligen först den här veckan som det börjar synas.

Det skulle vara jättekul att se din mage, Iza. Kanske har du redan lagt upp bilder? Måste kolla!

• Victory

Åh! Du har ju fått en jättefin mage, Iza! Min har faktiskt skjutit fart den här veckan också men är inte lika stor som din än.

• Ammo

Men hallå, jag vill också se bilder på era magar! Vart har du lagt upp dina Iza?

• Izunia

Min bilder ligger i fotoalbummet här på bt. Jag ska försöka ta några nya. Ska på UL om 1 vecka och jag är faktiskt ganska nervös.

Ska till jobbet nu men skriver mer ikväll.
    Kram!

ps.. jess....du var inte först!

• Ammo

Nu hittade jag dem! Vad fin mage du har!
    Varför är du nervös inför UL? Det är ju sååå spännande!

Vad menar du med inte först? Först med vad?

• Yllo

Jag hittade inga bilder på din mage här i ditt fotoalbum på BT Iza

Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...