• Ammo

Glitter tråden ......firar snart 2 år...

Nu är det nog 2 år sedan denna tråd började...?!
    3 mån går så fort, vips så stängs den och en ny måste startas.

Men vi fortsätter: Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...
  • Izunia

Karin vadt har du tagit vägen? Jobbar du fortfarande sjukt mycket??

• Ammo

Hej mina vänner!
    tack för era stöttande ord, de värmer
    Känner mig fortfarande nere men bättre än härom dagen.
    Nu har jag inte ammat sen i torsdags natt, och jag har nog lika mycket separationsångest som Lucas, saknar det faktiskt.
    Eller jag saknar den närhet man får under de stunderna, känns som om jag inte är lika "nära" honom som förut.

Martin har nu fått lägga honom varje kväll. I fredags grät han i en timme innan han somnade men natten var rätt ok.
    I lördags tog det inte mer än 15 min utan gråt och den natten var rätt ok också, vaknade förstås men kunde somna om rätt snabbt. Igår natt somnade han direkt men vaknade sen kl 00.20 och grät fram till 02.50. Shit vad det skär i mitt hjärta då!!!
    Jag varken pratar eller visar mig för honom från jag sagt god natt på kvällen tills han vaknar på morgonen. Alla säger att det är ett måste att göra så eftersom han förknippar mig med maten.
    Tyvärr så vill han fortfarande inte ta flaskan, så det enda han får i sig i vätska är till maten. Vi försöker hela tiden få i honom vatten eller mjölk så han inte får vätskebrist. Han skulle behöva minst en hel flaska med flytande per dag vilket han inte är i närheten av
    Martin är min stora idol och hjälte, åh vad jag älskar honom.
    Skulle aldrig fixa det utan honom.

Vad tråkigt att Andi åkt nu, förstår om du känner dig ensam.
    Tänkte på det, Andi förstår ju svenska me jag har aldrig frågat vilket språk ni pratar med varann? eng el sv?

• Yllo

Hej tjejer!

Nu är B äntligen färdigfirad. Vi hade fika här i söndags och jag gick ut i strejk!! Efter att jag gjort tårtan färdigt så satte jag mig i soffan och så fick han fixa resten! Han är ju inget barn som behöver servas och jag ansåg att han faktiskt är kapabel att duka fram koppar och kakor själv *S*
    Nu kom inte alla som han (och jag) bjudit in och jag var lite orolig för att vi skulle ha massor med tårta kvar.. Men kan ni tänka er?? Den tog nästan slut!!
    Det finns två bilder i bildarkivet om ni är nyfikna

• Izunia

F*n va bra tårta!!! Du MÅSTE ge mig instruktioner på att göra en sådan till andis 40 års fest! Kanske med gitarrer på!?

Jag tänkte göra några söta muffins med rosa/blå glasyr på till min babyshower. Jag ska fixa maten nämligen. Kanske nån söt napp av socker att dekorera med?

• Yllo

Åhhh... det finns massor med söta dekorationer för just babysar att köpa

Vill du ha massor med tips så kika in på tråden "Vad är det under suggerpasten" www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m2593491.html Det ska vara länkat där till alla de gamla sidorna.. en hel del att läsa igenom, men massor med recept och bra tips hur man gör tårtor

• Yllo

Fast visst ger jag gärna tips åt dig här med

• Izunia

Tack Ylva! Jag får fråga dig hur när det börjar bli dags! :)

Jess vi pratar engelska med varandra men svenska om det är vänner med. Andi vill ju att alla här ska prata svenska med honom. Roligt att du frågade, för jag frågade precis samma fråga till en annan tjej på bt!

• Izunia

Ok här händer inte så mkt! Jag har heller inte haft så mkt för mig. Har målat färdigt vardagsrummet och på tisdag kommer vår nya soffa! Äntligen!

Imorgon har jag bokat in thai massage för ben och fötter efter jobbet. Det ska bli såååå skönt.
    Jag längtar även efter min kiropraktor, men till honom ska jag inte förrän den 4 feb innan jag ska på UL. Måste ju ta dagar då jag är helt ledig från jobbet. Hur ska jag klara mig så lång tid bara..

Tänkte lägga in lite bilder på magen. Har ju inte tagit några förrän nu!

• Yllo

Är Thai massage så bra när du är gravid då Iza? Vad jag har hört så ska man vara jätteförsiktig med sånt under en graviditet. Ska bli spännande att se bilder på magen din

Själv var jag ut i lördags. Första gången på evigheter. Kom inte hem förrän kl 3:20 på natten. Jag träffade ett gäng tjejer som jag lärt känna här på BT, fast vi är inte längre här utan har ett annat forum.... Det var jättekul att träffa de här tjejerna, även om vi bara blev 6 st (4 kunde inte komma och så är det några som tackat för sig ) Vi var först på Discobowling och därefter knatade vi iväg till 6:e tunnan, en medeltida restaurang i Gamla Stan. Jättegod mat.. men servicen var det lite si och så med. Vi fick vänta i över 1 timme innan vi fick maten!! Efter maten gick vi hem till en av tjejerna och drack lite vin och drinkar. Blev sent som jag sa så söndagen var jag jättetrött och låg mest på soffan och zappade bland kanalerna. B drog iväg till en kompis på syjunta så jag var ensam hemma.

• Izunia

ja massage är inte så bra, men hon vet om att jag är gravid och skulle bara mest massera benen.

Vad trist att ni inte fick så bra service på restaurang, men det är kul att gå ut med sina kompisar! Jag längtar också efter drinkar!

Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...