Hej hopp!
God fortsättning!
Har också haft en skön jul, mycket mat och många paket. Vi köper julklappar till varann men har begränsat oss till 150 kr per person. Fick presentkort på Ikea, Cervera, wokpanna, underkläder, potatisskalarmaskin, böcker för trädgården samt träning,cd skiva mm
Lucas fick massor av fina paket så nu blinkar det ock låter för fullt här hemma tillsammans med hans höga toner. Han har upptäckt sin röst nu och testar varenda ton
Håller på med renoveringen av trappan och hallen fortfarande, suck, dessa smådetaljer tar ju all evighet. Vi som hade hoppats på att hinna klart till julafton så vi skulle kunna slippa hålla på nu under mellandagarna. Men igår var vi i alla fall på Ikea och köpte ny spegel och "bänk" man kan sitta på.
Så nu är allt möblemang på plats.
Det var ingen dålig julklapp du fick av din pappa Ylva! Får din bror lika mycket varje gång?
I morgon ska jag iväg och rida!!!!!
Det är nu 2,5 år sedan min häst dog (hade Amorina "Ammo" i 16 år) , och sista tiden hon levde var hon sjuk så det känns som evigheter sen jag satt på en häst.
Ska följa med en kompis (en av de gravida, ska ha 23 juli), hon sköter 2 hästar så det ska bli otroligt skoj att äntligen få sitta upp i sadeln igen.
Har ridit sen jag var 5 år gammal men det känns som om det skulle vara första gången i morgon. Har inte haft uppehåll med ridningen sen jag var 7 år förens nu. Så det känns nervöst nästan..