• Ammo

Glitter tråden ......firar snart 2 år...

Nu är det nog 2 år sedan denna tråd började...?!
    3 mån går så fort, vips så stängs den och en ny måste startas.

Men vi fortsätter: Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...
  • Izunia

Fan va snyggt Jessie!! Jag gillade absolut!! :) Äntligen nån annan som också är fejk brunette!

• Yllo

Jepp det kan vi!! Du passar jättebra som brunett Jess!! Kanonsnyggt tycker jag

Vi far på lördag! Bara morgondagen till och sedan bär det av till Thailand och 3 veckor av underbar semester!! *studsar upp coh ner på stolen av glädje*

• Ammo

tack tack
    Ska faktiskt färga om det idag, topparna är inte riktigt 100 så jag frågade hos en frisör idag som rekommenderade en annan färg som gör att det inte kan gå över i grönt när det börjar tvättas ur. Är man blond så saknar man det röda pigmentet och hade jag haft otur så kunde det blivit knallgrönt, haha.

Du är den 3.e som åker/är i Thailand nu på denna vecka!

• Izunia

Vi åker nästa måndag!! hahah helt fantastiskt!

• Blue Topaz

Skitsnyggt Jess!!!

Jo tack.. som sagt jag fick ljusgrått hår med en ton mot grönt när jag försökte mig på brunt hår som 14- åring.. =(

Hoppas ni alla får toppensemestrar i Thai- landet!! =)

Hur mår du nu Victoria??

Kram K

• Ammo

Om jag eller du inte hinner in mer idag här Ylva så önskar jag dig en fantastiskt semester i Thailand, njut till 100%!

Skulle vikcy vara borta 2 v?

• Yllo

Tackar!!

Vicky skulle komma hem nästa vecka om jag inte minns fel

Nu rymmer jag och återkommer om 3 veckor

• Ammo

Har du möjlighet så titta in här i thailand så vi får bli lite avundsjuka på hur härligt ni har det.

• Izunia

ha det så trevligt Ylva!! Njut av varje sekund utav solen!

Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...