• Ammo

Glitter tråden ......firar snart 2 år...

Nu är det nog 2 år sedan denna tråd började...?!
    3 mån går så fort, vips så stängs den och en ny måste startas.

Men vi fortsätter: Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...
  • Ammo

Bäste vän, antar att du menar mina bilder eftersom jag är trådstartaren(?), i så fall Tack!
    Hade världens goaste tårta, det var en fyllning av choklad och hallonmouse (hur det nu stavas...).
    Säg bara till om du behöver hjälp med något.
    Är du redan eller ska du gifta dig?

Men Ylva, FY på dig! Varför?
    Har ju rökt själv hela mitt liv så jag ska väl egentligen inte skälla på dig. Men jag har även lyckats sluta så jag vet att det går om viljan bara är stark nog.
    ALLA kan sluta om man bara ger sig f*n på det. Hur ska ni göra med "barnbiten"? Du ökar inte oddsen direkt....
    Jag som var så stålt över dig vännen.

• Bäste vän

Ja ska vara brudträna till min bästa vän nästa år!!!
    Hoppas på att han ska fria till mig nästa år??
    Ja enligt mina planer skulle ett aug 09 bröllop sitta fint!!
    Jag tar gärna emot tips ändå även senare!...
    Vi har ju varit ihopa ett tag nu så de e dax att
    ta den kyrkliga gången snart o ja vill att de ska bli min....
    TUR OXSÅ! Annars e de skottår nästa år..
    Men drömmen e ju att han ska fria!!!!!!!!
    ELLER HUR?..

• Victory

Hos oss har det kommit lite snö och de senaste dagarna har det varit flera minusgrader. Usch så kallt när man inte är van! Men vinterjackan åkte fram så nu går det ganska bra. Bara några dagar att härda ut, sedan åker vi till värmen! Det blir värre att komma tillbaka men då är det ju snart jul så det blir mysigt också!

• Yllo

Ja, jag vet Jess... men jag röker inte på kvällar och helger.. bara på jobbet och då bara ett par cigg om dagen. Dock ska jag sluta helt nu igen. Efter det här paketet (som förmodligen räcker till på fredag) är det helt slut!! Inga cigg alls mer efter det
    B vet inget om att jag tjyvröker..
    Barnfrågan är just nu lagd på is.. Vet inte varför.. men just nu känner jag mig inte alls pigg på att skaffa barn.. för mycket annat som händer just nu i mitt liv.. men också främst för att jag just nu inte alls mår bra fysiskt... Jag avskyr hösten och vintern!!!

Vicky... om jag glömmer längre fram eller om du inte kikar in längre fram... HA EN HELT UNDERBAR TREVLIG RESA!!!

• Izunia

Inga fler cigg ylva!!!!!!!!

Jag ska också till tandläkaren imorgon.. laga färdigt ett hål som hon påbörjade men inte kunde avsluta...Min ena visdomstand har börjat växa igen och det gör lite ont.. :(

Här är superkallt och om bara 3 veckor ska vi till 40 graders värme och australien!!!! YES! jag längtar och ser äntligen lite ljus i tunneln!

• Ammo

Klarar inte heller av höst och vinter, Vintern är ok ibland när det är snö som lyser upp. men annars...fy för mörker och kyla!
    Längtar till våren redan!

Men idag har jag och en kompis i alla fall varit duktiga, var ute och gick långpromis i 1,5 timme, superskönt!
    Och idag får martin köra bil igen, så nu slipper jag tänka på att handla mm varje dag, Hoppas han har lärt sig en läxa nu.

Vad spelar det för roll om Bosse vet om att du röker? Det är ju inte hans hälsa det drabbar?!
    Men de säger ju "en gång rökare, alltid rökare" och jag tror det ligger mycket sanning i det tyvärr.
    Har du viljan Ylva så klarar du det, vill du inte så rök vidare. Men ligger man någonstans mitt emellan, som du verkar göra så är det ingen idé att försöka för då trillar du tillbaka så lätt igen som du nu gjorde.
    Jag hade kunnat rökt 100 cigg vid detta lag för jag könner fortfarande ett enormt sug (ett år efter sista ciggen)så fort en kompis tänder en cigg, men jag har gått där ifrån eller bitit ihop och gett mig tusan på att hålla igen och då går det.

• Izunia

Ja jess nu när du har hållt dig borta från ciggaretterna så länge ska du inte börja igen.. det vore bara dumt och du kommer förbli en on/off rökare som min mamma... hon kan sluta i flera år för att sedan börja igen och sluta och börja.... what´s the point!??

Det är sjukt mörkt och ruggigt här med så jag gick och köpte mig en ny mössa idag! :)

• Yllo

Nu har jag lagt av med ciggen igen Jag har märkt att jag inte har några som helst problem att vara utan cigg när jag inte har några... MEN om jag mot förmodan skulle ha en ask i närheten... ja då kan jag inte låta bli *slår mig lätt på fingrarna*

• Izunia

släng dem då och köp inga nya!!! :)

• Ammo

Bra Ylva! Håller med Iza, köp inga nya nu!

Nu har jag rört krattan för sista gången iår, fy tusan vad tråkigt och jobbigt det är!
    KOmmer säkert ha ont i hela ryggen i morgon igen.

Nu ska jag ta ett varmt bad!

Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...