Klarar inte heller av höst och vinter, Vintern är ok ibland när det är snö som lyser upp. men annars...fy för mörker och kyla!
Längtar till våren redan!
Men idag har jag och en kompis i alla fall varit duktiga, var ute och gick långpromis i 1,5 timme, superskönt!
Och idag får martin köra bil igen, så nu slipper jag tänka på att handla mm varje dag, Hoppas han har lärt sig en läxa nu.
Vad spelar det för roll om Bosse vet om att du röker? Det är ju inte hans hälsa det drabbar?!
Men de säger ju "en gång rökare, alltid rökare" och jag tror det ligger mycket sanning i det tyvärr.
Har du viljan Ylva så klarar du det, vill du inte så rök vidare. Men ligger man någonstans mitt emellan, som du verkar göra så är det ingen idé att försöka för då trillar du tillbaka så lätt igen som du nu gjorde.
Jag hade kunnat rökt 100 cigg vid detta lag för jag könner fortfarande ett enormt sug (ett år efter sista ciggen)så fort en kompis tänder en cigg, men jag har gått där ifrån eller bitit ihop och gett mig tusan på att hålla igen och då går det.