• Ammo

Glitter tråden ......firar snart 2 år...

Nu är det nog 2 år sedan denna tråd började...?!
    3 mån går så fort, vips så stängs den och en ny måste startas.

Men vi fortsätter: Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...
  • Victory

Tack Ylva! Nu drar jag! Ha det så bra allihop! Jag är tillbaka den 5 december!

KRAAAAM!!!

• Ammo

GRAAAAAAAAAAATTTTTTTIIIIISSSSSS Victoria!!!!!!!!! Åh nu fick du mig att gråta av glädje!!!Synd att du hann åka innan jag han gratta.
    Åh jag vet ju exakt vad du upplever just nu och närmsta tiden, känns ju som om jag var i din sits alldelles nyss.
    Vet inte vad jag ska säga, vilken glädje!
    Håller verkligen tummarna nu att allt går vägen.

Njut till 110% nu på er resa, den kommer vara extra speciell...

• Izunia

Grattis Vicky! Äntligen, vad roligt!!! Nu kommer ni ha en supersemester!!

• Yllo

Ingen aning.. har inte sett av henne på länge...

Hon kanske har fullt upp och inte hinner kika in här..

• Izunia

jag ska kolla var hon håller hus...

• Yllo

Gör så.... Vore kul att se henne innan jag far på semester.. Bara 8 dagar kvar nu

• Yllo

Suck... aldrig får man vara helt glad Jag blev så glad över Vickys roliga nyhet och har varit riktigt sprudlande glad för hennes skull ända tills nu.. Sprang precis på en av mina vänner här på jobbet och fick veta att hon har fått bröstcancer Fy f*n va trist!! Nu ska hon opereras och få cellgifter. Prognosen är dock god och hon kommer att bli helt frisk efter behandlingen. Tur i oturen är också att tumören inte är så stor och sitter på ett idealiskt ställe så läkarna behöver inte ta bort hela bröstet på henne. Jag blev så ledsen för hennes skull och känner mig verkligen nere just nu.

Tjejer!! Glöm inte att kolla era bröst regelbundet!!

• Izunia

usch det är så tragiskt men samtidigt så vanligt... Vilken tur att prognosen ser bra ut och att de funnit den i tid..Önskar henne allt gott och god hälsa i framtiden..

Karin har grävt ner sig i jobb och har inte riktigt tid att skriva här. Hon hoppas att det lättar framåt jul...stackare!

Nu ska jag på stan och fika och sedan ska jag med Gucci till frisören! :)

Ciao!

• Yllo

Åhhhh.... Ibland blir jag galen på min man!! Vi ska över till Åland i morgon och nu börjar han trilskas och vill inte följa med.. detta trots att jag sa åt honom redan i i slutet av oktober att han måste komma med den här helgen! Inte vet jag hur jag ska få med mig allt annars *suck* Han tycker att han inte har tid då han kommit på att det är massor med småsaker som måste fixas i gästrummet innan vi kan tapetsera och lägga in mattan. Men hallåååå varför tänkte han inte på det här tidigare? När jag frågade om det inte var något vi kunde göra klart innan elektrikern kom??? Nejdå, inget som kunde göras klart sa han, men nu har det visat sig att han hade kunnat måla elementrören, fönsternicharna och fönsterkarmarna redan då och inte nu!! *mutter mutter morr morr*

Nåja, jag har precis pratat med pappa och han kan komma över och möta mig i Grisslehamn så det löser sig nog. B kan få lov att stanna hemma och göra färdigt i källaren, MEN han har stränga order om att se till att det nästan är helt klart när jag kommer hem på söndag i så fall!

Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...