Åhhhh.... Ibland blir jag galen på min man!! Vi ska över till Åland i morgon och nu börjar han trilskas och vill inte följa med.. detta trots att jag sa åt honom redan i i slutet av oktober att han måste komma med den här helgen! Inte vet jag hur jag ska få med mig allt annars *suck* Han tycker att han inte har tid då han kommit på att det är massor med småsaker som måste fixas i gästrummet innan vi kan tapetsera och lägga in mattan. Men hallåååå varför tänkte han inte på det här tidigare? När jag frågade om det inte var något vi kunde göra klart innan elektrikern kom??? Nejdå, inget som kunde göras klart sa han, men nu har det visat sig att han hade kunnat måla elementrören, fönsternicharna och fönsterkarmarna redan då och inte nu!! *mutter mutter morr morr*
Nåja, jag har precis pratat med pappa och han kan komma över och möta mig i Grisslehamn så det löser sig nog. B kan få lov att stanna hemma och göra färdigt i källaren, MEN han har stränga order om att se till att det nästan är helt klart när jag kommer hem på söndag i så fall!