• Ammo

Glitter tråden ......firar snart 2 år...

Nu är det nog 2 år sedan denna tråd började...?!
    3 mån går så fort, vips så stängs den och en ny måste startas.

Men vi fortsätter: Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...
  • Blue Topaz

Wow Jess! Att du lyckades få till en bra färg själv, det kan ju vara jättesvårt när man saknar det röda pigmentet.
    Jag är supernyfiken, lova att lägga upp en bild!! =)

• Ammo

Hahaha, nu är ni nyfikna va...hehe
    Har inte hunnit ta någon än, men jag ska verkligen försöka fixa en i morgon. Lucas ligger i 39 graders feber och är jätte shinkig, så det har inte varit läge.

• Yllo

Åhhhh.... vad häftigt Jess!! Milda marsvin vad nyfiken jag är på att se hur du ser ut som brunett

B har varit jätteduktig i helgen! Han har målat elementrören, fönsterkarmarna och så har han tapetserat gästrummet!! Nu är det bara mattan och golvlisterna kvar innan jag kan flytta ner sängen och bädda åt pappa... oj, glömde.. fästena till kirschstängerna måste också upp.. i dag ska jag ta itu med att börja storstäda hemma och så ska jag sy gardinerna till gästrummet. Kommer inte att kunna sy allt klart i o med att jag inte fått tag i spetsgardiner än.. men en del får jag i alla fall klart

Har haft en riktigt skön helg hos pappa. Visningen på lördagen blev inställd så jag kunde koncentrera mig på Harry Potter boken

Blev lite full i skratt i lördags också.. Jag har ju bjudit in min pappa att fira jul med oss här i sthlm.. men han har hela tiden slingrat sig. I lördags var vi och handlade (jag skulle köpa mjöl och kaffe) och sprang där på min faster och hennes man. Faster frågade pappa om han skulle fira jul med mig i år och pappa svarade att han skulle det Helt otroligt alltså.. Han hade redan bestämt sig för att fira jul med mig, men hade inte sagt något till mig Förmodligen avvaktade han för att se om gästrummet skulle bli klart eller inte först

Han bad mig också ringa honom när vi kommit hem från Thailand så att han visste att vi landat ordentligt på Arlanda...

Nu är det inte många dagar kvar innan resan!!

• Ammo

Skönt att komma hem till ett nästan klart rum!
    Här går det halvsegt...ska väl ev börja grundmålas idag om han orkar.

Har lagt in ett fult kort här på min sida under bildgalleriet...

• Izunia

hahah du är rolig!! :) Var är bilden??

• Ammo

phu, ni är tillbaks
    bilden ligger under mitt galleri här på min sida på bt.

• Blue Topaz

Jess: Du måste lägga till så att alla kan se ditt fotoalbum, annars kan du bara se det själv. =(
    Du kan inte vara ful darling =)

Ammo skrev 2007-11-27 16:58:22 följande:
    Hoho, vart är ni?Var jag så ful att ni försvann?
  • Yllo

Jess, jag kan inte se ditt bildgalleri här

I går valde vi ut vilket golv vi ska ha i gästrummet! B har haft hem mattprover i 2 omgångar.. men igår enades vi om ett golv som är jättesnyggt och inte så farligt dyrt heller.. bara 119 kr kvadraten (+ moms) så idag ska han handla hem det och lägga in. Det är plattor som man limmar fast. Lite bökigare än en matta (enligt honom) men det kommer att se ut som äkta parkett

Sydde gardiner för fullt igår när tråden tog slut. Måste iväg idag efter jobbet och köpa mer tråd. I går var vi också och köpte ett par tunnare byxor åt B och ett par nya mysbyxor åt mig. Mysbyxorna ska jag ha på planet, B har tänkt ha sina nya sommarbyxor på planet, men kan även ha dem i Thailand när vi besöker tempel och dyl

I kväll ska jag sy klart gardinerna och göra lite julgodis medan B lägger in golvet och sätter upp fästena till gardinstängerna. Torsdag ska vi ta ner sängen och fara iväg och köpa en ny resväska samt att jag ska julpynta klart, eller om jag gör det på fredag *funderar*. De jag har är antingen för små eller för stora *suck* Jag skulle även vilja köpa ett till minneskort till kameran och ett extra batteri, men B tycker att vi ska köpa en ny kamera i Thailand. Vi får väl se hur det blir.

Fullt upp just nu för att hinna få allt klart till lördagen. Måste börja plocka ihop allt vi ska ha med oss på fredag och då är B på julmiddag med jobbet.. På lördag bär det äntligen av!!

Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...