• Ammo

Glitter tråden ......firar snart 2 år...

Nu är det nog 2 år sedan denna tråd började...?!
    3 mån går så fort, vips så stängs den och en ny måste startas.

Men vi fortsätter: Ammo, Yllo, Victory, Blue Topaz och Izunia på vår trogna glittertråd....

Vi är alla gifta men kan inte slita oss från varann och härifrån, men andra som behöver råd och tips om kommande bröllop är förståss välkomna ni med.

Lite bilder från vårt bröllop
    groups.msn.com/jessicamartin2006/pictures

• Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...
  • Victory

Hej tjejer!

Har kommer lite halsningar fran Thailand! Vi har det underbart, det ar varmt och skont, naja, lite VAL varmt mitt pa dagen. maten ar supergod, forstas, vi alskar ju thaimat. Vi aker runt lite, nu har vi varit pa Phuket (karon och Kata beach) och imorogn drar vi till Ao nang, Krabi.

Kan meddela att jag fortfarande ar gravid (vad jag vet) men kanner fortfarande inte sa mycket. For sakerhets skull har jag kopt ett test har och ska testa igen imorgon.

Usch, vad trakigt med din arbetskompis, Ylva! Hoppas verkligen att det gar bra. Om inte annat sa ar det ju en bra paminnelse till oss andra att kolla oss regelbundet!

Nu ska vi ga och ata middag, klockan ar ju snart 19.00 har!

Kramar fran mig!

• Ammo

Åh vad roligt att du tittade in Vicky! Ta väl hand om er nu och sola och bada åt mig med!

Jobbigt att karin har så mycket ny, stackaren.

ja det blir du och jag kvar då Iza, Yllo åker ju också snart...

Tråkigt med din kollega Yllo läskigt att det är så vanligt nu för tiden.

Sitter hemma själv ikväll med Lucas (som inte är road alls just nu. ) man behöver verkligen avlastning efter en dag,är helt tömd på energi, trots att han är världens lättaste att ha att göra med..Få se när M kommer hem,är på "jobbinflyttningsfest" (men han kör).

• Izunia

Ja jag är lite smått uttråkad också. Har nu skrivit till konsumentverket ang våra bröllopsbilder och kommer att skicka ett brev till fotografen också. De läser allt som står här på BT men jag skriver inget de inte redan vet. 1 år och 4 månader efter bröllopet nu... :( Vi hade kunnat vara skilda innan bilderna kommit! skämt åsido men 2 bröllopsgäster har faktiskt redan gått bort och vi har ännu inga bilder...

Idag har Gucci varit hos frisören och han ser jättefin ut!

Jess i vilken vecka var du i när du berättade på bt att du var gravid? Bara nyfiken..

• Ammo

Har ni inte hört mer från fotografen? Ni skulle ju få en massa rabatter mm.
    Vad kan konsumentverket göra?

Jag tror jag var i v 14 eller nåt när jag berättade för er. Vet att jag gjorde ett UL då och eftersom allt var bra så gick jag ut offentligt här, jobb, släkt och vänner. Många visste ju redan av mina vänner, men jag berättade ju ändå "rätt tidigt" på jobbet. Men det var för att alla var samlade vilket aldrig händer, det var innan jul och vi skulle på spa mm och jag ville berätta för alla personligen samt att jag inte kunde vara med på alla aktiviteter utan att avslöja mig...

• Blue Topaz

Hej darlings!

GRATTIS VICTORIA!!! Jag blev verkligen oerhört glad när jag hörde det!!!! =)
    Lustigt också att jag också tillbringade mina första grav. veckor på kata och karon beach.. ;)

Jag har sanslöst mkt att göra på jobbet som sagt, har svårt att hinna med alla delar i livet.

Mår ni alla bra??

Miss You i alla fall!

• Yllo

Men... det är ju inte länge sedan som du skrev att bilderna var på väg Iza. Har dom fortfarande inte kommit?? Vad har fotografen för utsäkt nu då?

Ni hade ju faktiskt kunnat vara skilda redan.. vet ju fler bröllops som gått den vägen. Pinsamt att det ska ta så här lång tid att få bilderna från bröllopet. Jag tyckte vår fotograf tog lång tid på sig.. och då var det ändå bara några månader

Skriv till ARN också!

• Izunia

Ja jag har skickat brev till konsumentvägledaren men borde skicka brevet dit också. Det är skandal och de borde absolut inte jobba med det här. Jag har varit så himla snäll mot dem! Deras ursäkt är att tryckeriet i australien har byggt om därför tog det låååång tid. Nu tar det 2 veckor att skicka paket fran australien?!!! De ljuger så de inte vet vart de ska ta vägen!

• Izunia

Nä fotografens beställer bilderna från ett tryckeri i australien! Nu har jag fyllt i blanketter hos ARN..

• Ammo

Men bara det låter ju galet, beställa bilder från andra sidan jorden!

Jag har gjort en galen sak! I många många år har jag drömt om att en gång färga håret mörkbrunt. Men som blond har jag aldrig vågat gå hela vägen, rädd för att inte bli blond igen, eller inte passa i det osv. ja vet det låter löjligt men jag har bara vågat göra slingor och så.
    Men idag fick jag ett ryck och köpte en toning....aaahhhhhh
    Nu är jag jättemörk brun hårig! Typ som du Iza om inte mörkare.
    Nu blir ni förstås nyfikna så jag ska försöka ta mig tid att ta ett kort i helgen och visa. Blev riktigt nöjd faktiskt

Svar på tråden Glitter tråden ......firar snart 2 år...