Lucas är lite bättre idag och jag känner mig aningen piggare men är nog ännu mer snorig än vad jag var igår, hur man nu kan bli det.
Vill inte Tomas ha fler barn? Hade för mig att det var tvärt om förut men då minns jag nog fel.
Längtar också efter familjeledighet nu, låter konstigt eftersom jag är ledig jämt, men jag längtar efter att Martin ska vara hemma med oss menar jag, dels att få mer tid med honom men även att få avlastning med Lucas.
Han är inte jobbig alls, så go, men han tar ju all energi av en, Karin du vet ju hur det är och ni andra kommer snart få se.
Hur underbart det än är att ha barn så orkar man inte ha 100% fokus 24 tim om dygnet, jollra, leka, sjunga, mata, mm mm
Martin hjälper till jättemycket när han är hemma men eftersom vi håller på med renoveringen nu också så har det blivit så att han har jobbat hela dagen, sen kommit hem ätit och sen renoverat, så då har det blivit så att jag får ta hand om Lucas ändå.
Och nu med denna förkylning så är min energinivå lika med noll just nu... men nu är det bara en dag kvar....
Ylva skulle vara borta i 3 veckor, så hon kommer nog hem till helgen eller nästa tror jag, när åkte hon?
Man märker så fort någon åker bort och inte skriver i tråden, det blir väldigt "lugnt" ibland då.