Hej!
Välkommen hem Iza, hur har ni haft det? Vad har ni gjort?
Vad skönt att ni äntligen fått era bilder!!!
Häll skit över fotografen nu så han aldrig mer får något jobb! Skrev inte du till arn eller liknande?
UL är sååå spännande, det bästa med hela graviditeten tror jag. jag gjorde 2 st.
Håller med Ylva där, mitt år har väl inte heller börjat som jag hoppats på. Är just nu väldigt deprimerad.
Vi mår bra och så men jag har kommit till den punkten då jag måste sluta amma Lucas. Jag har mjölk och han vill gärna amma men det går inte ändå. Han har fått 2 tänder som skaver på mig för varje klunk han tar. Det har pågått ett tag men jag har bitit ihop. Men inatt så bröt jag ihop, tårarna sprutade, jag kunde inte fortsätta så ont gjorde det.
Det absolut värsta är att han VÄGRAR ta flaskan, Vi har försökt i flera veckor med allt.Allt från olika flasknappar, till olika innehåll, INGET går!
Ni kommer förstå själva sen när era knoddar kommit till livet hur hjärtskärande det är när ert barn skriker/gråter och ni inte kan trösta och ge vad de vill ha.
Det slutade med att han skrek sig till sömns flera gånger inatt efter att ha varit vaken 1-2 timmar varje gång.Mellan 05-06.30 fick vi i honom gröt så han blev lite mätt.
Jag börjar nästan gråta nu när jag skriver om det, det är skiiiit jobbigt för mig. Han måste ju få i sig vätska men jag vet inte hur vi ska lyckas.
Försökte nu på dagen med(han sover nu) men det slutade lika dant, grät sig till sömns.
Känner mig som världens sämsta mamma just nu
Hade faktiskt inte tänkt sluta amma helt än på någon månad, (ammar nu 2-3 ggr/dag samt nätterna) tänkte att det får ta sin tid med flaskan snart tar han den och då kan jag sluta. Men jag kan verkligen inte fortsätta.
Han äter ju mat så där går det ingen nöd på honom men det är ju vätskan han måsta få ner och framförallt kuna få mat på nätterna.
Nu vägrar han även ta nappen så det går inte att trösta honom med den heller (han har aldrig varit något nappbarn direkt).
Förlåt att jag spyr ur mig att här men jag känner mig såååå nere just nu.