Hej!
Lite piggare idag, spydde en gång i natt igen men febern är borta nu och det gör ju mycket.
Vi umgås inte med några dagisbarn alls så därifrån kommer det inte. Vi brukade gå på öppna förskolan en dag i veckan och så hade vi ju babysimet en dag i veckan. Det är ju därifrån han åkt på alls skit tror jag. oavsett om man inte får få dit om man är förkyld så finns ju smittan i luften ändå.
Han har inte snorat på hela dagen idag så det känns som ett bra tecken, äntligen
Jag hoppas verkligen att detta stärker imunförsvaret på honom så han är lite starkare då det är dags för dagis.
Jobbigt med illamåendet vicky, men det borde ge sig snart tycker jag.
Martin var så duktig med att följa med till Mvc, han följde med alla gånger utom 3 tror jag, då han inte kunde komma ifrån jobbet, samt att det var bara enkla koller med blodtryck mm så han missade inget då.
Tycker det är så viktigt att man är 2 om graviditeten med, trots att det är kvinnan som är barnet så måste ju även mannen få lite känsla vad som händer dr inne och hur det känns. Men så tror jag de flesta tycker i dagens samhälle.