• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Kaffemoster

Ska också till tandläkaren idag ...
    Här har vi tandläkar försäkring som täcker undersökning och rengöring av tänderna två ggr om året. Om man behöver laga eller sätta in kronor el.dyl. så betalar man bara 15% av totala kostnaden. Jättebra då min arbetsgivare betalar försäkringen ... mindre bra om man måste betala själv ...
    Jänkarna har i allmänhet bättre tänder än vad vi svenskar har. Vet inte om det beror på att dom kollar tänderna oftare (inkl rengöringen) eller om det beror på att dom införde flour behandlingar mycket tidigare än i Sverige ...

• Dallas

Men hoppsan! Ja lite skämmigt kan det ju bli...

lillSessan skrev 2007-10-16 13:17:46 följande:
    ååh..måste bara berätta,min mamma smög runt här igår för att se hur det hade gått med hela namn grejen här på bt,det tyckte jag var jätte obehagligt. Jag har ju tom startat en tråd om analsex,tänk om hon skulle se den,Hon skulle döööööö! ni vet,svartskallar OCH katoliker. det är inge bra blandning måste jag säga
  • zukigirl
    Yllo skrev 2007-10-16 10:30:44 följande:
    Öhhhh... hur i h*lvete lyckades han överleva allt det där??? Snacka om komplicerat brott
    hehehe... det gjorde han inte! Fast det var en seg jävel!
  • zukigirl

öhhh... går alla till tandläkaren samtidigt här eller? Jag ska dit i morgon. Och så ska jag klippa mig med. Det är betydligt roligare!

• Dallas

Jaa, du vet ju att vi kan se varandra. Jag såg att du skrivit upp när du skulle dit, så jag bokade tid jag också

Är det bara hos mig som sidan sett jättekonstig ut nu den senaste halvtimman?? Konstig text,tomma trådar, allt flyttat i vänsterspalt mm mm

zukigirl skrev 2007-10-16 18:54:27 följande:
    öhhh... går alla till tandläkaren samtidigt här eller? Jag ska dit i morgon. Och så ska jag klippa mig med. Det är betydligt roligare!
  • Dallas

Men är det verkligen INGEN mer kommun som har databebisar förresten?

• zukigirl
    Dallas skrev 2007-10-16 19:12:40 följande:
    Jaa, du vet ju att vi kan se varandra. Jag såg att du skrivit upp när du skulle dit, så jag bokade tid jag ocksåÄr det bara hos mig som sidan sett jättekonstig ut nu den senaste halvtimman?? Konstig text,tomma trådar, allt flyttat i vänsterspalt mm mm
    hahaha... vi syns i morrn vid halv elva då Dallas!

Här ser det inte konstigt ut? Det har varit nåt galet med sajten men dom vet inte vad så dom håller på att leta efter problemet.
  • Kaffemoster

Zuki, häftig frisyr! Väldigt ungdomlig

Inga databäbisar här i NC .. förmodligen är de flesta redan gifta och väntar riktiga barn vid den åldern ... En praktikant för några år sen, som inte såg riktigt torr ut bakom öronen, höll på att spara till en förlovningsring ... Fast man behöver ju inte vänta tills man är över 40 .. som jag ...
    Är det bara för att jag blir äldre .. men ser inte ungdomarna yngre ut nu för tiden ... ????

• Kaffemoster

Är förresten tillbaka från tandläkaren ...

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2