• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Yllo
    zukigirl skrev 2007-10-18 12:09:17 följande:
    trååååkigt på jobbet idag!!!!
    Samma här.. har en hel del att göra, men vill inte.. vill bara gå hem och slagga EFTER att jag bakat nya tårtbottnar då...
  • Kaffemoster

Det REGNAR UTE!!! Vårt vatten kommer att ta slut om 66 dagar .. om det inte regnar .. Det regnar inte mycket .. men jag är tacksam för de små droppar som vi får ... Börjar bli läskigt när vattnet tar slut ...
    Sjöarna är alldeles uttorkade ...

• zukigirl

Vad hemskt! Var i usa bor du? Om det är så torrt är det inte mycket skogsbränder då?

• Kaffemoster

Jag bor i North Carolina på ost kusten ... och Tack och lov har det inte varit några större bränder ... men man är ju jätteorolig ...

Tårta .. vill ha mer tårta ...
    Måste hitta på något kul att ta med till Sverige över jul i tårt väg. Min familj tycker det är jättekul med olika tårt varianter och jag tycker att det är kul att baka
    Dock blir det inte mycket bakat här då min man bara äter hälsosamt och jag vill ju inte smaska upp tårtan själv .. kan ju förstås ta med till jobbet .. vilket jag gör ibland .. fast då blir det mest svenskt, så som princess tårta .. Åhhhh vad gott ...
    Vi kanske kan smita ini Yllos kök och provsmaka hennes tårta? Yllo, kan du inte fixa den där trasiga tårtbotten till oss

• Dallas

Tjena gummor! TITTA NOGA PÅ DEN NYA BILDEN i mitt galleri! Detta är en annonsbild som jag hittat, människan säljer en flaggstång. Guuuuuud så himla pinsamt om husbandet lagt ut en sån bild!!!!
    Jag tar snart bort den!

• Dallas

JÖSSES BRUDAR!!!! Vad ni missar mycket om ni inte skyndar er nu! Jag vill ju inte få skäll av BT, så jag tar bort den snaaaaaaaaaaaarrt
  • Dallas

Ja iofs, jag kollade ju flera ggr innan jag såg. Jag råkade gå in på fl och hamnde i en humortråd, där denna bilden hade hittats på blocket eller nåt... Folk skrev asg mm mm mm och jag fattade inte alls Till slut SÅG jag och höll på att smälla av! Så genast fick jag lägga in den här ju så fler kan se bilden som puckot lagt ut

kopia fr paniik!

• Dallas

POFF!!! Bilden är borta!

Natti natti

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2