• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • zukigirl
    lillSessan skrev 2007-10-17 06:29:56 följande:
    hahahaha!!! hur gamla var ni under åttiotalet egentligen???? jag föddes då,haha!!!! GAMLIIIIIINGAAAAAAR!!!
    Lilla gumman, låt mig bara påpeka att du nu befinner dig på VÅRT territorium! Här är det just vi gamlingar som har makten! *flinar*
  • Yllo

Oj, ingen höjdare det där *huga*
    Fast Sessan... refererar du dig själv till svartskalle?? Så får man inte göra *hötter med fingret* Och om du är katolik så har du ju syndat massor i o med sonen.. Du ska ju vara oskuld på bröllopsnatten!! (det var jag! jag hade bara tränat lite innan )

lillSessan skrev 2007-10-16 13:17:46 följande:
    ååh..måste bara berätta,min mamma smög runt här igår för att se hur det hade gått med hela namn grejen här på bt,det tyckte jag var jätte obehagligt. Jag har ju tom startat en tråd om analsex,tänk om hon skulle se den,Hon skulle döööööö! ni vet,svartskallar OCH katoliker. det är inge bra blandning måste jag säga
    [/citat]

Men kaffemoster... Jag vet att jag sett på Ricki Lake och talk shows like that.. att dom har sådana där databebisar som dom ger åt 13-åringar som vill bli mammor.. De flesta ändrar sig efter någon dag med dockan.. och de flesta dockor är "döda" vid själa kontrollen efteråt.
    Kaffemoster skrev 2007-10-16 20:21:58 följande:
    [citat]
    Zuki, häftig frisyr! Väldigt ungdomlig Inga databäbisar här i NC .. förmodligen är de flesta redan gifta och väntar riktiga barn vid den åldern ... En praktikant för några år sen, som inte såg riktigt torr ut bakom öronen, höll på att spara till en förlovningsring ... Fast man behöver ju inte vänta tills man är över 40 .. som jag ... Är det bara för att jag blir äldre .. men ser inte ungdomarna yngre ut nu för tiden ... ????
  • Yllo

Åhhhh... så väl jag kände igen allt det där om 80-talet... Fast någon body hade inte jag.. däremot var jag grön av avund på alla som hade en. Kommer ni ihåg kortkort kjolarna med volanger? Tror att jag någonstans hemma skall ha en kortkort och topp i mintgrönt.. till det hade jag ett cerisrosa stretchbälte och dito knästrumpor GUUUD va fin jag var!! *ASG*

• Yllo

Jodie... du kan ju klä dig i jeans och topp när Sessan hämtar upp dig.. därefter spökar du ut dig i 80-tals kläder till träffen

• Yllo

Näää... vi får vara försiktiga så att inte Sessan hör.. Oj, vad förvånad hon ska bli *viskar och tittar försiktigt omkring för att se om jag ser Sessan*

• zukigirl

wiiiiiii.... nu har jag kapat av 25 cm hår!!!!

• charmed

åååh...zuki!! kort kort!!

zukigirl skrev 2007-10-17 11:54:44 följande:
    wiiiiiii.... nu har jag kapat av 25 cm hår!!!!
  • charmed

jooo...om man själv är svartskalle får man kalla sig för svartskalle,blatte mm
    Men om NI kallar mig för svartskalle så är ni rasister VA? vet ni inte om reglerna kanske bara gäller i sthlm iofs,heheheheheheheheh!!!!!!!

JODIE!!!! i'm watching you!!!!!

• Yllo

J*kla karlslok!! Så där kan han ju inte göra.. eller så gör han det bara för att ilfenas med dig...
    Vet inte hur länge ett ämbetsbetyg gäller, men kolla hos Magistratet...

Zuki.. ska bli kul att se frissan!!

Sessan.. Jo, jag vet om reglerna, men jag måste ju säga att jag tycker det är konstigt att invandrare skall kunna kalla andra invandrare för svartskallar, medans vi omedelbart är rasister... Eller väntas nu.. Borde inte jag också få kalla er för svartskallar?? Jag är ju en tvättäkta båtflykting!! (i motsats till många andra invandrare )

• charmed

Ja det är ju det som är så kul! Att det är så sjuka regler inom sånt här alla mina svenska kompisar kallar mig för svartskalle och jag kan inte bry mig mindre,så länge de tinte används i ett hotfullt sammanhang eller liknande det är inte vad man säger utan HUR man säger det

Nu finns det bild på linda och johnny i mitt galleri om någon vill se hur deras smekmånad ser ut

Yllo skrev 2007-10-17 12:33:27 följande:
    J*kla karlslok!! Så där kan han ju inte göra.. eller så gör han det bara för att ilfenas med dig...Vet inte hur länge ett ämbetsbetyg gäller, men kolla hos Magistratet...Zuki.. ska bli kul att se frissan!!Sessan.. Jo, jag vet om reglerna, men jag måste ju säga att jag tycker det är konstigt att invandrare skall kunna kalla andra invandrare för svartskallar, medans vi omedelbart är rasister... Eller väntas nu.. Borde inte jag också få kalla er för svartskallar?? Jag är ju en tvättäkta båtflykting!! (i motsats till många andra invandrare )
Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2