Oj, ingen höjdare det där *huga*
Fast Sessan... refererar du dig själv till svartskalle?? Så får man inte göra *hötter med fingret* Och om du är katolik så har du ju syndat massor i o med sonen.. Du ska ju vara oskuld på bröllopsnatten!! (det var jag! jag hade bara tränat lite innan
)
lillSessan skrev 2007-10-16 13:17:46 följande:
ååh..måste bara berätta,min mamma smög runt här igår för att se hur det hade gått med hela namn grejen här på bt,det tyckte jag var jätte obehagligt. Jag har ju tom startat en tråd om analsex,tänk om hon skulle se den,Hon skulle döööööö! ni vet,svartskallar OCH katoliker. det är inge bra blandning måste jag säga
[/citat]
Men kaffemoster... Jag vet att jag sett på Ricki Lake och talk shows like that.. att dom har sådana där databebisar som dom ger åt 13-åringar som vill bli mammor.. De flesta ändrar sig efter någon dag med dockan.. och de flesta dockor är "döda" vid själa kontrollen efteråt.
Kaffemoster skrev 2007-10-16 20:21:58 följande:
[citat]
Zuki, häftig frisyr! Väldigt ungdomlig Inga databäbisar här i NC .. förmodligen är de flesta redan gifta och väntar riktiga barn vid den åldern ... En praktikant för några år sen, som inte såg riktigt torr ut bakom öronen, höll på att spara till en förlovningsring ... Fast man behöver ju inte vänta tills man är över 40 .. som jag ... Är det bara för att jag blir äldre .. men ser inte ungdomarna yngre ut nu för tiden ... ????