• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • charmed

hallå YLLO!!! det är du som vill att jag ska bli blockad eller hur?? sitter här och frågar mig om klänningar och grejer! du får helt enkelt inboxa mig om du har frågor,hehe

Yllo skrev 2007-10-16 07:54:24 följande:
    Näää... jag blev utslängd igen!! Hade skrivit ett inlägg och klickade på skicka.. dock hade jag faktiskt kopierat det först.. men jag blev helt utslängd och kom inte in igen så jag gav upp *suck*Zuki.. varför har BT blivit så här?? Du som är moderator kan väll kolla med dom som ska veta på BT`s huvudkontor *muttrar irriterad över att man alltid blir utslängd när man har som roligast*
    En annan gamling somnade ju i sista reklampausen så jag missade upplösningen.. Hur dog han egentligen? Vem var mördaren?Vi har Boxer!! Dock har vi inte tv4 Film, tv4 Fakta... sedan skulle jag vilja ha tv4 Guld, men den kan man inte få med Boxer Aj aj aj.. idag känner jag verkligen av alla mina 1000 år *stel i lederna* Sessan... jag såg dina annonser på Köp och sälj.. Vad är det för storlek på den första klänningen? Kan du fixa fram ett snyggt liv (vill ju inte ha en hel klänning då ) till vår träff?? *nyfiken*
  • Yllo

Ops... sorry... tänkte mig inte för....

• charmed

sen tycker jag definitvt att du ska ha en hel klänning gummman! en med massor med paljetter,lite pary liksom

• zukigirl
    Yllo skrev 2007-10-16 07:54:24 följande:
    Zuki.. varför har BT blivit så här?? Du som är moderator kan väll kolla med dom som ska veta på BT`s huvudkontor *muttrar irriterad över att man alltid blir utslängd när man har som roligast*
    Jag har frågat men jag har inte fått svar ännu. Så fort jag vet mer så säger jag till med en gång.
  • zukigirl

öhhh... vad konstigt det inlägget blev då!!??

• Dallas
    zukigirl skrev 2007-10-16 09:17:18 följande:
    öhhh... vad konstigt det inlägget blev då!!??
    Undrar jag med.. Moderatorerna har väl nåt kodat
  • Yllo

Något skumt är det... Måste vara en av dessa berömda barnsjukdomar som alla nya program och uppdateringar får

• Dallas

JIPPIEEEE snart ska jag äntligen få åka till tandläkaren på den årliga undersökningen....
    NOT!!!!! Synd att man inte har löständer . Då kunde man skicka in dem och själv sitta i väntrummet och snikläsa dagstidningen, eller förresten då silpper man ju gå dit ju! Jag hatar att sitta där med hela munnen full av undersökningsinstrument och försöka svara på frågor samtidigt! aaaaaaaaa blir ju alla svar, antingen man menar ja eller nej. De tolkar sen svaren som de vill. DYRT är det också, de har en jävligt bra timpeng!

• Dallas

CSI igår:
    Den döde mannen mördades av;
    en glädjeflicka o hennes beundrare stack offret med spruta med ormgift
    Han blev avs*gen av Stormares fru, hon hade ätit räkor o offret fick anafylastisk chock
    uppsvälld sprang han ut, där stod beundraren igen(se ovan) och sköt en pil rakt igenom halsen. Han träffade så bra att offret kunde få luft, missade alltså artären. Han tog sig hem och tog adrenalin.
    Han blev slagen i huvudet med en kofot av glädjeflickan, då han återvände till henne.
    Så satte han sig vid poolen i en stol och rökte. Han välte omkull ner i poolen och låg död.

Det var mycket på en gång för den stackarn!

• Yllo

Öhhhh... hur i h*lvete lyckades han överleva allt det där??? Snacka om komplicerat brott

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2