• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Yllo

He hehehe.... Ja, tonfallet har stor betydelse oavsett vad man säger... Säger man "J*vla dumsnut" med ett leende och lite fnitter så är det ju inte lika elakt som när man fräser samma ord med hård ilsken röst...

Nu ska den lilla båtflyktingen fara hemåt.. Ses senare!

• Dallas

Men LILLA gumman, har du blivit dement eller ?? Det var ju DU som frågade om du fick hänga med oss i gamlingtråden. Man kan ju gissa sig till att det inte finns 20-åringar här Så såna där okvädningsord som du skrek med STORA bokstäver, ogillas här! Kan meddela att 1980 fyllde jag 8 år.

lillSessan skrev 2007-10-17 06:29:56 följande:
    hahahaha!!! hur gamla var ni under åttiotalet egentligen???? jag föddes då,haha!!!! GAMLIIIIIINGAAAAAAR!!! Hörru jodie,dyker du upp och ser så förjävlig ut då lämnar jag kvar dig på arlanda eller vart det nu än vi ska hämta upp dig! TÄNK OM alla paparazzis såg mig med någon som hade så dålig klädstil,ja då skulle mina dagar som väsköppnare bli till DÖRRöppnare istället,usch ryser utav bara tanken!
  • charmed

hehehehehe,ja det är sant förlåt! jag borde veta min plats *kryper tillbaka till skamhörnan*

Då vill jag be er alla goa äldre damer om ursäkt för att jag skrek gamlingar till er,det var absolut inte meningen att få er pensionärer att må dåligt,hoppas min ursäkt som kommer från djupet av mitt stora hjärta godkäns av er allsmäktiga kvinnor!

• Dallas

Naturligtvis accepteras din ursäkt, som kommer ifrån djupet av ditt hjärta! Det är så lätt hänt att man råkar säga fel!
  • Dallas

URRRKKKK! I kväll är det föräldramöte.... dessa föräldrar har jag ALDRIG träffat!*nervös som attan* (Vår dotter har bytt skola)

Nu ska jag åka och hämta sonen på Juniorerna, Kyrkans Hus har detta som sk pysselfritids varje onsdag. De spelar spel, fikar och pysslar! Han gillar mest fikat ....

De pratar om kyrkan och döden också nu, pga att en av ledarna hastigt avled för två veckor sen.

Hej hopp!

• Tuss78

Jag var två år.....1980 alltså, då var jag två år. Så jag är ju en sån där skandalös 70-talist som de flesta andra på den här tråden!!!! Lr?

Får Jag kalla sessan för blatte då?

snälla snälla snälla!

en blattesessa helt enkelt, inget ont med det alls!

• Tuss78

För den delan så är jag mycket glad över att jag inte har några barn i nuläget med tanke på att allt, och då menar jag ALLT, som existerar i Stockholm i en ålder mellan 11-16 inte tillhör dagens favoriter så att säga.

Men herreguuuuuuud va jobbiga kidsen var på jobbet idag då. Ge dom lov snälla! NU!!!!!

• Kaffemoster

1980 var jag på Ibiza med club33 ... Det var tider det
    Antar att gränsen mellan ung och gammal då gick vid 33 .. Skönt att gänsen har flyttats ... HAHAHA ...
    Fast 17-åringarna idag tycker säkert att 33 år är gammalt ...
    Jag tänker inte kalla Sessan för blatte .. Då skulle ju tjocka människor få kalla mig tjockis .. och det vill jag inte ... jag är ju inte tjock .. bara lite .. hmmm .. mindre smal ...

• charmed

jaaa...klart du får kalla mig för blattesessan men BARA i den här tråden
    Men då får jag kalla dig för gammeltuss hihihi

Tuss78 skrev 2007-10-17 18:33:23 följande:
    Jag var två år.....1980 alltså, då var jag två år. Så jag är ju en sån där skandalös 70-talist som de flesta andra på den här tråden!!!! Lr?Får Jag kalla sessan för blatte då?snälla snälla snälla!en blattesessa helt enkelt, inget ont med det alls!
  • Tuss78

Men jag tycker att sessan lixom inbjöd till det...annars skulle jag ju inte säga så. Shit...undrar vad folk skulle kalla mig för?

Glasögonrm är ju givet, för brillor na de fick jag redan 1981. Det var tider det!!!!

Mina elever trodde att jag var 19 häromdagen, gissa om det kändes surt att inte kunna svara JA på den frågan?

Fast å andra sidan så trodde en annan elev att jag var 43....det kändes ju inte riktigt LIKA smickrande så att säga. Schysst tidsspann i alla fall!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2