• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Tuss78

Tårta???? Vadan detta? tårtkalas hos gammfolket....å så va man inte bjuden...nähä....

• Yllo

Ni är sååå välkomna att tugga i er sockerkakan som gick sönder. Maken och en av hans kompisar gav sig på den igår, men orkade inte äta upp hela *bjuder runt kakfatet med sockerkakan*

Jag tycker det är rätt så kul att göra tårtor, men vill gärna göra det när jag känner för det och inte när jag måste som nu... plus att jag tycker att styvdottern (som nu verkligen läser till konditor) borde baka sin tårta själv. Det är ju ändå hennes födelsedag vi ska fira på söndag.

Igår fick jag tips på hur jag ska få mina sockerbollar att hålla ihop också.. Vem vet, det kanske blir några bollar till julen

Kissen!! Jag vill se bilden!! Jag har sökt på blocket, men hittar den inte.

• zukigirl

NU finns det en massa nya bilder i mitt galleri från när jag var hos frissan!

• charmed

ååh..vilka fina bilder zuki! du ser sååå fin ut

• zukigirl
    lillSessan skrev 2007-10-19 17:17:22 följande:
    ååh..vilka fina bilder zuki! du ser sååå fin ut
    Tack! Skrattande 
  • Dallas

Åååå så fin du är! Jag får gåshud över hela kroppen!

zukigirl skrev 2007-10-19 16:52:48 följande:
    NU finns det en massa nya bilder i mitt galleri från när jag var hos frissan!
  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-19 22:15:34 följande:
    Härliga bilder! Men jag börja asgarva då jag insåg att det var brudfrisyren det handlade om... vi har ju diskuterat din nya frisyr av och an ett tag... och bland de första bilderna ser man dig med ett glas i handen och jag hann tänka (avundsjukt) "jädrans, hon går och klipper håret av sig och får ett glas vin för det. JAG skulle ju behöva minst en flaska, var hittar jag en SÅN frissa"
    *ASG* Det tänkte jag inte på! *fnissar hysteriskt* Nä jag fick minsann inget vin när jag klippte av håret. Fy, jag saknar det! Det är snyggt nu men jag saknar verkligen det långa håret.... Tur att det växer ut igen! *s*
  • Dallas

WOW! Vilket drag det har varit hör denna lördag!!!! Jag har varit på JÄTTEKUL 40-årsfest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ev stavfel ombedes mi ignorera jag har skrivit såååååååååååå sakta!!! Efter stark bål. likör vin,öl,cider,konjac, hoppas jag att ni ursääktar. hur ska jag klara morgondagens arbete??

USCH gamlingra ska väl inte bli såhär, de brukar väl köra eller??

• Tuss78

Och så kallade du mig för GUMMA!!!! Vafalls????

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2