• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Dallas

Men hallå!!!?? Jag var SÅÅÅ nära att brista ut i gapflabb på f-mötet! Gissa vad den ena elevens mor har för yrke!

Barnmorska! Jag hade mycket svårt att se helt oberörd ut! Jag har varit hos henne o tagit cellprov, skulle gissa att flertalet av damerna på mötet också har besökt henne! Det finns tre bmsk på mödravården här mooooaaaaahahahahha Undrar vad HON tänker Jag känner inte igen dig, men klä gärna av dig och lägg upp dig DÅ känner jag igen dig

Jag vet att samma peroner hänger här och i den andra tråden där jag skrev först MEN jag var tvungen att skariva här också

• Yllo

1980 då innehade jag den vördnadsvärda åldern av 10 år Minns det dock som igår

Kaffemoster.. får jag sno ditt uttryck?? Det där med att vara mindre smal?? *ser bedjande ut* Det skulle passa mig perfek!!

• Dallas

Min mamma säger ibland till Garfield(katten Gustaf):
    Jag är inte överviktig, jag är underlång... med tillägg flera centimeter faktiskt med lite förorättad min

Yllo skrev 2007-10-17 21:15:05 följande:
    1980 då innehade jag den vördnadsvärda åldern av 10 år Minns det dock som igår Kaffemoster.. får jag sno ditt uttryck?? Det där med att vara mindre smal?? *ser bedjande ut* Det skulle passa mig perfek!!
  • Yllo

Nu är det dags för den här gamlingen att ta natti natti.. Har blivit utsläng härifrån BT 3 ggr nu så nu ger jag upp..

Konstigt... maken har inte sagt ett ord om att jag sitter med håret upprullat på papiljotter ikväll.. Undrar om jag kanske ska se om jag hittar en sjal att knyta runt huvudet så att jag kan sova med dom... papiljotterna alltså

• Kaffemoster

Yllo, du får gärna låna mitt uttryck .. Mindre smal måste ju egentligen bli jätte smal .. eller hur?
    Mindre + smal = Jätte smal ... Algebra ...

Jobbet bjöd just på tårta ... Jo, dom fullkomligt tryckte i mig en jättebit ... sockerkaka med ett jättelager icing. Denna icing var traditionell icing blandat med vispgrädde ... Huaa .. Sökert fatfree och sugar free ... NOT ... Faktiskt väldans gott ...

• Dallas

MUMMMMSSSSS!
    Jag passar på att säga nattinatti, det är ju problem med utkastning som vanligt!!

Kaffemoster skrev 2007-10-17 21:50:30 följande:
    Yllo, du får gärna låna mitt uttryck .. Mindre smal måste ju egentligen bli jätte smal .. eller hur? Mindre + smal = Jätte smal ... Algebra ...Jobbet bjöd just på tårta ... Jo, dom fullkomligt tryckte i mig en jättebit ... sockerkaka med ett jättelager icing. Denna icing var traditionell icing blandat med vispgrädde ... Huaa .. Sökert fatfree och sugar free ... NOT ... Faktiskt väldans gott ...
  • Yllo

Åhhhh... MUMS!! Själv måste jag baka nya tårtbottnar i dag.. den ena gick sönder när jag skulle lossa den från formen På fredag är det dags att börja fylla och göra den i ordning... eller om jag kanske ska fylla den på lördag... Näää.. jag fyller den i morgon så kan jag dekorera på lördag samt att jag då ska baka en kolaglaserad kaffekaka och en chokladtartlett *slurp*

Tårtorna blir fyllda med pannacotta, mousser och vaniljgrädde. Täckta med Sockerpasta och dekorerade med icing Absolut helt fatfree och sugerfree..... NOT *ASG*

Kaffemoster skrev 2007-10-17 21:50:30 följande:
    Jobbet bjöd just på tårta ... Jo, dom fullkomligt tryckte i mig en jättebit ... sockerkaka med ett jättelager icing. Denna icing var traditionell icing blandat med vispgrädde ... Huaa .. Sökert fatfree och sugar free ... NOT ... Faktiskt väldans gott ...
  • zukigirl

trååååkigt på jobbet idag!!!!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2